فرماندار دره شهر مطرح کرد؛

عدم درج آگهی ترحیم در فضای مجازی

محمدنژاد گفت: از عدم درج آگهی ترحیم در فضای مجازی و تجمع در مراسمات عروسی و فاتحه ذره شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛محمدنژاد فرماندار دره شهر گفت:شهرداری دره شهر نسبت به نصب علائم، تابلو و بنر در مناطق پرتردد و مرکز شهر، پاساژها، پارک ها، گلزار شهدا با مضمون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی اقدام نموده و گزارش و مستندات آن را به ستاد شهرستان ارسال نماید.

او ادامه داد:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به توجیه مدیران پایگاه‌های خبری و کانال‌های بومی در خصوص عدم درج آگهی‌های ترحیم در فضای مجازی اقدام نماید ودر صورت تخطی نیروی انتظامی از طریق پلیس فتا اقدام قانونی بعمل آورد.

محمدنژاد افزود:باتوجه به شروع فرآیند اعطای تسهیلات به کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا، دستگاه‌های ذیربط ضمن اتخاذ تدابیر لازم، در خصوص اجرای دقیق دستورالعمل مربوطه اقدام نمایند.

او اظهار کرد:شبکه بهداشت ودرمان نسبت به انجام مصاحبه و ارسال پیام‌های بهداشتی در خصوص عدم تجمع در مراسمات عروسی و خاکسپاری و فاتحه در منازل در فضای مجازی اقدام نماید.

محمدنژاد یادآور شد:برگزاری آزمون‌های پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره شهر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و زیر نظر شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار گردد.

او عنوان کرد:دامپزشکی شبکه بهداشت ودرمان نسبت به جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام و طیور براساس موازین قانونی اقدام نماید ودر صورت نیاز نیروی انتظامی همکاری لازم را بعمل آورد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.