ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

معاونت فرهنگی دانشگاه فعالیت‌های خوبی در مبارزه با کرونا داشته است

کریمیان گفت:مجموعه معاونت فرهنگی دانشگاه فعالیت‌های خوبی مانند ایجاد پویش دانشجویی مبارزه با کرونا داشته است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور رئیس و دیگر اعضای این شورا همراه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه در مقابله با کرونا در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایلام تشکیل شد.

محمد کریمیان ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به وضعیت فعلی و موضوع کرونا، گفت: علیرغم اینکه دانشگاه به واسطه موضوع کرونا در وضعیت تعطیل قرار داشته است، اما مجموعه معاونت فرهنگی فعالیت‌های خوبی مانند ایجاد پویش دانشجویی مبارزه با کرونا داشته است.

کریمیان ادامه داد: انتظار این است که با توجه به وضعیت پیش آمده، تمام تلاش خود را در جهت سوق دادن دانشجویان به فعالیت‌های فرهنگی و افزایش روحیه آنان در قالب رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دهیم تا باعث ایجاد شور و انگیزه در بین آنان شود.

حجت‌الاسلام محمدباقر هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه هم با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی در سال جدید و وضعیت کرونا، اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر مسیر فعالیت‌های دانشجویی به روال سابق برگردد.

حجت‌الاسلام هاشمی با تاکید بر لزوم ایجاد برنامه‌های سالم فرهنگی برای دانشجویان، اضافه کرد: با عنایت به محدودیت‌های موجود در زمینه کرونا و از طرفی لزوم مشارکت دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی، باید دنبال راهکار‌ها و اجرای برنامه‌هایی باشیم تا ضمن اینکه سلامت دانشجویان تهدید نشود، اهداف مدنظر فرهنگی دانشگاه نیز محقق گردد.

در ادامه این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده معاونت فرهنگی و دانشجویی، در قالب پویش دانشجویی مبارزه با کرونا توسط مدیر فرهنگی دانشگاه تشریح شد.

افسانه رئیسی‌فر مدیر فرهنگی دانشگاه با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان به عضویت پویش دانشجویی مبارزه با کرونا درآمده‌اند، گفت: علاوه بر تولید محتوای علمی و آموزشی، تولیدات رسانه‌ای، تولید اقلام بهداشتی، جذب حمایت خیرین و تهیه بسته‌های حمایتی و توزیع در بین نیازمندان، حضور میدانی دانشجویان در مراکز درمانی و همکاری با سامانه ۴۰۳۰، در زمینه فعالیت‌های فوق برنامه نیز خوب عمل کردیم و توانستیم دانشجویان را پای کار آوریم.

در ادامه این جلسه، موارد قابل طرح در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه مورد بحث، تبادل نظر و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.