ریاست بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام مطرح کرد؛

بازگشت ۲ میلیارد و چهارصد و چهل میلیون ریال به حساب خزانه دانشگاه علوم پزشکی

ریاست بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام گفت:۲ میلیارد و چهارصد و چهل میلیون ریال به حساب خزانه دانشگاه علوم پزشکی بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با پیگیری واحد حقوقی و رسیدگی به شکایات بیمارستان شهید مصطفی مبلغ دو میلیارد و چهارصد و چهل میلیون ریال به حساب خزانه دانشگاه علوم پزشکی بازگشت.

 باستانی ریاست بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام گفت:تا پایان سال ٩٨ با پیگیری‌ها صورت گرفته مبلغ دو میلیارد و چهارصد و چهل میلیون ریال از محل تسویه پرونده‌های بیماران تعیین تکلیف نشده که شامل بیماران فراری و بیماران کم بضاعت بود به حساب بیمارستان بازگشت.

او افزود:بیشتر پرونده‌های تعیین تکلیف نشده را بیماران فراری تشکیل می‌داد.

باستانی  اضافه کرد:از واحد حقوقی بیمارستان که تلاش وافری در این خصوص داشتند کمال تشکر را دارم.

او عنوان کرد:کلیه مبالغ فرانشیز پرونده بیماران کم بضاعت را مؤسسه خیریه طلایه داران پرداخت نمود.

باستانی  بیان کرد:از همشهریان عزیز تقاضا دارم در صورت عدم توان پرداخت فرانشیز (هزینه درمانی که پرداخت آن به عهده بیمار هست) به واحد مددکاری بیمارستان مراجعه کنند تا در صورت احراز عدم توان مالی جهت پرداخت هزینه درمانی، تخفیفات قانونی اعمال و یا به مؤسسات خیریه و سازمان‌های مرتبط معرفی گردند و از بلاتکلیف گذاشتن و عدم تسویه مالی هزینه‌های درمانی خودداری کنند به این جهت که پرونده‌های باز تعیین تکلیف نشده، مشکلاتی از جهت پذیرش مجدد در مراجعات بعدی همان شخص مراجعه کننده ایجاد می‌کند که این امر به جهت طراحی خاص سیستم‌های اطلاعاتی نوین بیمارستانی (HIS) است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.