ایجاد ۳۹۳ شغل پایدار برای روستائیان تایباد

نماینده معین اقتصادی تایباد گفت: ۳۹۳ شغل پایدار در ۱۵ روستای این شهرستان به همت بنیاد برکت ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نادر توانا نماینده بنیاد برکت و معین اقتصادی تایباد در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان،گفت: از شهریور ۹۸ در ۱۵ روستای از توابع بخش مرکزی و میانولایت تایباد، حدود ۳۹۳ شغل پایدار در قالب ۱۵ طرح توسط بنیاد برکت ایجاد شده است.

او افزود: روستا‌های حاجی آباد، فیض آباد، قومی، کشکک، محسن آباد، پلبند، بهلول آباد، خیابان، پساوه، جوزقان، استای، سمنگان، ارزنچه سفلی و علیا از جمله ۱۵ روستای مشمول می‌باشند.

نماینده بنیاد برکت در تایباد ادامه داد: تاکنون ۱۱۰ طرح در بخش میانولایت و ۴۷ طرح در بخش مرکزی شهرستان اجرا شده که شامل پرورش شترمرغ، دام سبک و سنگین، تولیدی پوشاک و دیگر طرح‌ها در حوزه‌های مختلف هستند.

توانا با بیان اینکه تاکنون ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در تایباد تعیین تکلیف شده است، بیان کرد: از این تعداد بیش چهار میلیارد تومان پرداخت شده است و حدود شش میلیارد تومان دیگر در مرحله معرفی قرار دارند.

او تصریح کرد: ۱۱۰ طرح دیگر به عنوان سهمیه شهرستان باقی مانده است که با کمک فرمانداری تایباد به شش روستای دیگر به طور مساوی در دو بخش شهرستان اختصاص خواهد یافت، اما هیچ منعی در جذب طرح در روستا‌های با ظرفیت غنی‌تر نیست.

انتهای پیام// ا.چ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار