آماده شدن تونل‌های ضدعفونی در مرزهای سرخس و لطف آباد

رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: تونل‌های ضدعفونی در مرزهای شهرستان سرخس و لطف آباد با ترکمنستان آماده بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید محمدی فاز رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به آماده شدن تونل‌های ضدعفونی در مرز‌های سرخس و لطف آباد با ترکمنستان، گفت: در مرز باجگیران با کشور ترکمنستان نیز با توجه به تردد اندک کامیون‌ها امکان ضدعفونی ناوگان باری به صورت دستی و توسط کارکنان پایانه وجود دارد.
 

او با اشاره به خلف وعده کشور ترکمنستان برای بازگشایی مرز‌ها در روز ۲۱ خرداد، افزود: تا جایی که ما مطلع هستیم این امر از سوی وزارت امور خارجه و مسئولان ترکمنستان در حال پیگیری است.

رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی درباره مرز دوغارون با افغانستان، ادامه داد: تردد کامیون‌ها از این مرز در جریان است، اما ورود مسافر به ایران جز تجار افغانستانی و رانندگان کامیون انجام نمی‌شود و ورود اتباع ایرانی و افغانستانی از ایران به این کشور بدون مشکل در جریان است.


افزایش ساعات کاری در مرز دوغارون

محمدی فاز با اشاره به ازدحام چند روز گذشته کامیون‌ها در مرز دوغارون، بیان کرد: با برگزاری جلسه هماهنگی ادارات مستقر در مرز ساعات کاری در این مرز با افزایس ۲ ساعته از هفت تا ۱۹ تعیین شده است و با این تصمیم ازدحام کامیون‌ها رفع شده و تردد به روال عادی بازگشته است.

خراسان رضوی از دوغارون با کشور افغانستان و از سرخس، باجگیران و لطف آباد با کشور ترکمنستان هم مرز است.

 

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.