واحد‌های صنفی که نکات بهداشتی کرونا را رعایت نکنند، تعطیل می‌شوند

معاون سازمان صمت بوشهر گفت: واحد‌های صنفی استان در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی مبارزه به کرونا تعطیل می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا جمالی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: طبق مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا اصنافی که سلامت مردم را تهدید می‌کنند و به موازین بهداشتی پیشگیری از کرونا بی توجه باشند، به صورت سختگیرانه با آنان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

او با اشاره به اهمیت نقش اصناف در حفظ سلامت مردم جامعه برای جلوگیری از انتشار کرونا، افزود: گروه‌های پایش و نظارت سازمان صمت همراه با کارشناسان مرکز بهداشت در گشت‌های مشترک بازرسی بر رعایت دقیق نکات بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا در واحد‌های صنفی نظارت دارند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به وضعیت بحران بیماری کرونا در استان همه واحد‌های صنفی و خدماتی ملزم به رعایت موازین بهداشتی مانند استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده مخصوص دست و سطوح، استفاده از دستکش و ماسک بهداشتی و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند.

جمالی گفت: مردم می‌توانند در صورت دیدن هرگونه تخلف صنفی به ویژه رعایت نکردن نکات بهداشتی در واحد‌های صنفی، آن را به ستاد خبری سازمان صمت با تلفن و یا سامانه الکترونیکی ۱۲۴ گزارش دهند تا به سرعت رسیدگی شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.