برقراری مجدد مسیر پروازی ارومیه به مشهد مقدس

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز‌های مسیر فرودگاه ارومیه به مشهد مقدس بعد از چند ماه وقفه، مجددا برقرار شد.

محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: پرواز‌های مسیر فرودگاه ارومیه به مشهد مقدس بعد از چند ماه وقفه، مجدد برقرار گردید.

او با اشاره به اینکه در ماه‌های قبل به دلیل بیماری کرونا، پرواز‌های مشهد از این فرودگاه تعطیل شده بود، افزود: از تاریخ ۲۹ خرداد ماه هر هفته روز‌های دوشنبه و پنجشنبه شاهد برقراری پرواز‌های پایتخت معنوی ایران اسلامی «مشهد» از فرودگاه ارومیه خواهیم بود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان ادامه داد: این پرواز توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر در روز‌های دوشنبه با شماره ۱۲۰۹ در ساعت ۹:۱۰ دقیقه صبح فرودگاه ارومیه را به مقصد مشهد ترک می‌کند و پرواز برگشت با شماره پرواز ۱۲۰۸ همان روز درساعت ۱۲ ظهر از مشهد مقدس عازم ارومیه می‌شود.
 

بیشتربخوانید:برقراری مجدد مسیر‌های پروازی کشور افغانستان در فرودگاه بین المللی مشهد

امانی بنی بیان کرد: پرواز روز‌های پنج شنبه نیز توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر با شماره پرواز ۱۲۰۹ در ساعت ۱۵:۵۰ دقیقه ظهر شهر ارومیه را به مقصد مشهد ترک خواهد کرد و پرواز برگشت این هواپیما با شماره پرواز ۱۲۰۸ در همان روز درساعت ۱۸:۵۵ دقیقه از مشهد عازم ارومیه می‌شود.

او تصریح کرد: در فرودگاه مشهد مقدس و تمامی ناوگان‌های هواپیمایی پروتکل‌های بهداشتی از قبیل کنترل و میکروب زدایی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و توزیع پک‌های بهداشتی بین مسافرین از سوی شرکت‌های هواپیمایی صورت می‌گیرد.


انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.