کتاب "سبک زندگی اسلامی" منتشر شد

انتشارات آستان قدس رضوی کتاب "سبک زندگی اسلامی را منتشر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، انتشارات به نشر آستان قدس رضوی کتاب "سبک زندگی اسلامی" را که به بیان آموزه‌های اسلامی درباره مهم‌ترین ابزار‌های زندگی می‌پردازد، منتشر کرده است.

این اثر به قلم آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی به نگارش درآمده و سیدمهدی مرویان حسینی کار تحقیق و تنظیم آن را انجام داده است.
 
کتاب سبک زندگی اسلامی

نویسنده در این کتاب در دو بخش کلیات و مفاهیم سبک زندگی از منظر اسلام، سعی کرده به سوالاتی از جمله مهم‌ترین ابزار‌های زندگی در آموزه‌های دینی ما کدامند؟ جزئیات رایج در متن زندگی، خانه، خانواده، کار و تعاملات اجتماعی از دیدگاه سبک زندگی اسلامی چگونه‌اند؟ پاسخ دهد.

در این کتاب به منظور تبیین سبک زندگی بر اساس آموزه‌های اسلامی، نخست مطالب و مفاهیم کلی درباره سبک زندگی بیان و سپس آموزه‌های اسلامی درباره مهم‌ترین ابزار‌های زندگی یعنی علم و دانش، توان و قدرت و مال و ثروت مطرح شده است.

در ادامه این اثر، مهم‌ترین جزییات رایج در متن زندگی مثل خانواده، مسکن، خوراک و تغذیه، کار و اشتغال و تعامل و رفتار با دیگران مورد بررسی قرار گرفته است.

کتاب "سبک زندگی اسلامی" در شمارگان هزار نسخه، قطع وزیری منتشر شده و با قیمت ۳۲۰ هزار ریال در فروشگاه‌های به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

همچنین افراد می‌توانند برای تهیه این کتاب به سایت به‌نشر مراجعه کنند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.