پایتخت کتاب ایران میزبان طرح بهارانه کتاب

طرح «بهارانه کتاب۹۹» در نیشابور تا ۳۰ اردیبهشت با تخفیف ۲۰ درصد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علیرضا سیدآبادی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: سیزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان "بهارانه کتاب ۹۹" با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل ها» با عضویت بیش از ۷۰۰ کتابفروشی از سراسر کشور از شنبه ۲۰ اردیبهشت همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تا سه شنبه۳۰ اردیبهشت در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور کار خود را آغاز کرد.

او افزود: در طرح «بهارانه کتاب۹۹» با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خرید‌های غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود. همچنین، مدیریت پروتکل‌های بهداشتی در زمان اجرای طرح بر عهده واحد‌های صنفی، شهروندان و خریداران کتاب خواهد بود.

این مقام مسئول در میراث فرهنگی شهرستان افزود: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح و خریدار می‌تواند در چند نوبت و از چند کتاب‌فروشی خریداری کنندکه سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۵۰ هزار تومان است.

سید آبادی بیان کرد: در این طرح، امکانی فراهم شده تا کتابفروشان در تامین بخشی از یارانه مشارکت داشته باشند و بعد از اتمام بخشی از یارانه در نظر گرفته شده برای آنها، در تامین ۵۰ درصد یارانه مشارکت کنند.

او تصریح کرد: علاقمندان به کتاب وکتابخوانی در پایتخت کتاب ایران نیشابور نیز برای استفاده از طرح «بهارانه کتاب۹۹» می‌توانند به کتابفروشی نشر دانش واقع در خیابان شهید جعفری (راه آهن) مراجعه کنند.


انتهای پیام//ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.