تبدیل ایالات متحده آمریکا به ایالات متفرقه

امام جمعه شهرستان عنبرآباد گفت: امروز ایالات متحده آمریکا، تبدیل به ایالات متفرقه شده و اعلام استقلالیت ۵۰ ایالت آمریکا، افول این قدرت پوشالی را رقم زده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،عنبرآباد حجت الاسلام رضا سالاری، امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته،  ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: پرهیز از گناه، نمونه بارز تقوای الهی است و بالا رفتن  گناه از دامان مومن  زشت هست. 

او با تبریک‌ ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر افزود: هجرت تمدن ساز دختر موسی بن جعفر(ع) آن قدر مهم است که امام صادق (ع) بشارت آمدن وی به مردم قم را سال ها پیش می دهد.

حجت الاسلام سالاری عنوان کرد: در مقدس ترین کتب شیعی مثل اصول کافی بابی آمده به عنوان فضل البنات یعنی فضایل دختران که امید است، دختران این مرز و بوم، از سجایای اخلاقی حضرت فاطمه معصومه(س) بهره کافی را ببرند.

او با بیان اینکه امروز دشمن برای خانواده های مسلمان، خصوصا زنان جامعه برنامه ریزی کرده، گفت: امروز بزرگترین گمشده برخی خانواده ها در تربیت صحیح فرزندان خلاصه می شود.

امام جمعه شهرستان عنبرآبادبیان کرد: عادی سازی روابط زن و مرد، تولید فساد و فحشا، تبدیل پوشش مناسب به پوشش زننده، آوردن ماهواره ها در منازل، تغییر سبک زندگی و غیره نمونه ای از جنگ نرم دشمنان است؛ پس وظیفه همه دستگاه های کشور برای مقابله با این تهاجم عظیم، کار فرهنگی کردن است‌.

او با تبریک هفته قوه قضاییه و درود بر شهید بهشتی و یاران پاک و با وفایش، بیان کرد: امروز دستگاه قضایی خصوصا شخص آیت الله رئیسی، کمر همت به نابودی فساد بسته اند و در مسیر خطیر شفافیت و دفاع از حقوق عامه مردم گام بزرگی برداشته اند و این جای شکر دارد و ملت برای ایشان دعا می کنند.

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: منصب قضاوت بسیار ارزشمند است و این ‌جایگاه مولای متقیان است؛ بنابراین قضات محترم این جایگاه و منصب را همیشه با عملکرد مناسب خود پاس بدارند.

او افزود: امروز به لطف خداوند متعال، ایالات متحده آمریکا تبدیل به ایالات متفرقه شده و اعلام استقلال ۵۰ ایالت آمریکا، افول این قدرت پوشالی را رقم زده است و ان شاء الله به زودی، جهان بدون آمریکا را خواهیم دید.

ابوذر داوریان، رییس دستگاه قضایی شهرستان عنبرآباد نیز در جمع نمازگزاران جمعه این شهرستان، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: شخصیت والا و ارزشمند شهید بهشتی، نمونه یک انسان بزرگ و در عین حال مظلوم در انقلاب ما محسوب می شود.

او افزود: خدمات دستگاه قضایی، متشکل از هفت سازمان است که در کشور انجام وظیفه می کنند.

داوریان عنوان کرد: در سال ۹۸ همت همکارانم، جلب رضایت ارباب رجوع و ایجاد حقوق شهروندی را در پی داشته است که در این باب جزء شهرستان های برتر در استان قرار گرفتیم.

او گفت: پارسال با هفت نیروی قضایی که بسیار کم هست، ۷ هزار و ۶۰۰ پرونده در ساختمان قضایی شهرستان بررسی شده است که تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ پرونده در شوراهای حل اختلاف انجام شد.

داوریان عنوان کرد: پارسال بیش از ۱ هزار و ۲۵۸ حکم اجرا شد و این نقطه عطفی در روند رو به رشد است.

او با اشاره به اینکه برای اولین بار جشن گلریزان در عنبرآباد برگزار شد، افزود: در این جشن بیش از ۲ میلیارد ریال کمک جمع آوری و در نتیجه ۷ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شد.

رییس دستگاه قضایی شهرستان عنبرآباد  گفت: از شروع سال جدید نیز مبلغ یک میلیارد ریال برای آزادی سه نفر به ستاد دیه کمک شد.

او  بیان کرد: پارسال در جلسه سران طوایف بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از معتمدان شوراها و روحانیون شرکت داشتند که نتایج بسیار خوبی به دنبال داشت.

داوریان با بیان اینکه، نگاه ما در مجموعه قضایی، نگاه فرهنگی و آموزشی است، گفت: پارسال در زیر مجموعه شورای پیشگیری از جرائم اجتماعی، ۲ کار گروه تحت عنوان پیشگیری از آسیب های اجتماعی راه اندازی شد و امیدواریم با همکاری شبکه بهداشت و دیگر مسئولان برنامه های بیشتری اجرا شود. 

او با انتقاد از نگهداری سلاح غیرمجاز در برخی منازل گفت: سلاح های غیر مجاز، خلا امنیتی در سطح شهرستان به وجود آورده و پارسال تعداد ۸۵ سلاح غیر مجاز جنگی جمع آوری شد و از همین تریبون اعلام می کنم، کلیه دارندگان سلاح غیر مجاز؛ اگر سلاح خویش را تحویل دهند،  قول خواهیم داد به شرط نداشتن شاکی خصوصی، مجازاتی برای آن ها نخواهد بود؛ زیرا تحویل هر یک سلاح، کمک به امنیت بیشتر شهر است.

داوریان با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار از تصرفات غیر مجاز به دولت برگشت داده شده است، افزود: بیش از ۴۰ فقره پرونده اختلاف ملکی،  به همت قضات ما در محل اختلاف بررسی شد.

او افزود:  پارسال  بیش از هزار فقره سند رسمی تک برگ صادر شد و حدود ۶۰۰  فقره از اسناد دفترچه ای به سند تک برگ تبدیل شده است.

رییس دستگاه قضایی شهرستان عنبرآباد گفت: قضات‌ پارسالبیش از ۵۰ مورد از زندانیان دیدار داشتند و بیش از ۵۰ مورد مرخصی صورت پذیرفت و در شرایط بد شیوع ویروس کرونا، تاکنون هیچ مورد مشکوکی از کرونا در زندان گزارش نشده است.

انتهای پیام/ م 

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
بزودی آمریکا تمام ستاره های پرچم شو از دست میده فقط تا روز پنجاهم صبر کنیدهر روز یک ستاره
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۸:۰۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
مرگ برهمه غرب گراها که فرهنگ کشور مارا رو به لجن کشیدن.
آخرین اخبار