ورود جدی دستگاه قضا برای رفع مشکلات تولید

خطیب جمعه رابر گفت: ورود جدی دستگاه قضا برای رفع مشکلات تولید باید امتداد استانی و شهرستانی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، خطیب جمعه رابر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توصیه به تقوای الهی، ضمن تبریک هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله بهشتی، سیدالشهدای انقلاب و هفته قوه قضاییه و با قدردانی از تلاش‌های رییس دستگاه قضا و همکاران در برخورد با مفسدان گفت: اقدامات آیت الله ریسی امید‌های بسیاری را در دل ها، افکارعمومی و نخبگان ما زنده کرده است.

او افزود: اصلاح از درون و شروع سالم سازی از یک محیط داخلی و کاری، نشانه عزم جدی دستگاه قضا است.

ححت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به گوشه‌ای از خدمات دستگاه قضا به آیت الله رئیسی گفت: ورود جدی به منظور تحقق رونق و جهش تولید برای همه به رفع مشکلات تولید و بازگشایی صد‌ها کارخانه بزرگ و کوچک و اشتغال کارگران منجر شد که این اقدام باید امتداد استانی و شهرستانی داشته باشد.

 او بیان کرد: اقدام قانون جرم سیاسی که سال‌ها موجب بهانه سازی بیگانگان و دشمنان داخلی و خارجی نظام شده بود، تنظیم و با افراد خاطی دارای جرم سیاسی برخورد می‌شود که از اقدامات مهم  آیت الله رئیسی است.

 امام جمعه رابر افزود: شفاف سازی حساب‌های قوه قضاییه که بعضی انسان‌های معاند از حساب‌های قوه قضاییه جوسازی می‌کردند، گام مهمی در شفاف سازی حساب این  قوه محسوب می‌شود که محاکمه اکبر طبری مفسد اقتصادی از درون قوه قضاییه، نمونه‌ای از برخورد با مفسدان است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به افشا شدن کار‌های اکبر طبری، مفسد اقتصادی دستگاه قضا گفت: اولین اقدام دستگاه قضا در برخورد با این فرد فرصت جو، عزل او از مسند و سپس راهی کردن او به زندان بود و امیدواریم در آینده ای نزدیک، شاهد اجرای احکام این مفسد اقتصادی با جرم سنگین باشیم. 

او تصریح کرد: از توقعات مردم  این است که قاضیانی سالم و پاکدست برمسند قضا  قرار بگیرند.

امام جمعه رابر بیان کرد: اینگونه برخورد با مفسدان اقتصادی، نوید دهنده یک دستگاه قضایی در امتداد عدالت امام علی (ع) و مورد تایید منجی عالم بشریت است.

او با اشاره به اینکه انسان‌ها در مقابل گناه سه دسته هستند، گفت: یک دسته از گناهکاران معترف هستند که توبه می‌کنند و  این افراد مورد پسند خداوند متعال هستند، دسته دوم منکران هستند که مرتکب گناه می‌شوند و انکارمی کنند و دسته سوم گناهکاران توجیه گر هستند که خطرناک ترین گناه است؛ چون توجیه گر استغفار سحری ندارد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی  افزود: توجیه، قبح گناه را می‌شکند و مانع رشد انسان و مانع پاک بودن ضمیر می شود.

او با اشاره به ایام پیش رو با تبریک فرارسیدن دهه کرامت گفت: سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام هشتم (ع)، دهه کرامت نامیده شده و این مقطع، مقطع تعلیم و درس کرامت است.

امام جمعه رابر بیان داشت: حضرت معصومه (س) یکی از شخصیت‌های موثر در تاریخ بشریت است و علاوه بر اینکه مفسر قرآن کریم بودند در عرصه سیاسی نیز در زمان خود فعال ترین انسان بود که به افشاگری ظلم حکومت وقت خود می‌پرداخت و با هجرت خود باعث تغییر جهت تاریخ به نفع مستضعفان عالم شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۳۹ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
اژه برای دوره بعدی ریاست جمهوری اماده میشود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام گرانی اهن میلگرد و ورق می توانید حل کنید
آخرین اخبار