ملایی: برای تمرینات قایقرانی به دریاچه آزادی می‌روم

عضو تیم ملی قایقرانی گفت:، چون نیاز به تمرین بر روی آب دارم، هفته آینده به دریاچه آزادی می‌روم.

ملایی: برای تمرینات قایقرانی به دریاچه آزادی می رومنازنین ملایی عضو تیم ملی قایقرانی در رشته روئینگ در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمرینات خود اظهار کرد: اردو‌های تیم ملی قایقرانی هنوز شروع نشده است. همچنان در خانه تمرینات بدنسازی و همچنین تمرین با دستگاه شبیه ساز را انجام می دهم. چون در بندرانزلی قایق و امکانات جهت تمرین برای پاروکشی ندارم، به همین دلیل برای تمرین قایقرانی به دریاچه آزادی تهران می‌آیم تا تمرینات عملی خود را آغاز کنم و مربی مستقیم بر روی تمریناتم نظارت کند. 

او افزود: فعلا چون خوابگاه‌ها و اردو‌ها تعطیل است نمی‌شود در فدراسیون ساکن شوم، به همین دلیل در یک هتل در نزدیکی دریاچه آزادی اقامت خواهم کرد.

ملایی با اشاره به بررسی عملکرد تکنیکی خود گفت: بعداز حدود چهار ماه هنوز بر روی آب برای تمرین نرفته ام تا متوجه شوم که آیا افت داشته ام یا خیر. با تمرین ارگو دو ماه اول پیشرفت خوبی داشتم، ولی اکنون در همان حد ثابت مانده ام.

عضو تیم ملی قایقرانی روئینگ ادامه داد: از نظر من بیشترین زمان برای تمرین در خانه حدود دو ماه است که می‌شود استفاده مفید از تمرین را داشت، بعد از آن هیچ گونه پیشرفتی برای قایقران صورت نمی‌گیرد، زیرا ما نیاز به تمرین بر روی آب و کنترل قایق و تمرینات تکنیکی داریم و ماندن در خانه و تمرین نکردن بر روی آب بعد از این مدت اثر معکوسی بر روی ورزشکار خواهد گذاشت. با این شرایط قایقران شاید افت نکند، اما پیشرفتی حاصل نمی‌شود و فقط درجا می‌زند.

او افزود : مربی تیم افشین فرزام نیز هر روز در جریان تمرینات من قرار دارد و طبق برنامه‌ای که ارائه می‌دهد تمرینات خود را انجام می‌دهم.

ملایی درباره تعویق زمان مسابقات المپیک گفت: تعویق زمان مسابقات المپیک اتفاقی بود که برای همه ورزشکاران افتاد و اکنون نیز کاملا مشخص نیست که سال آینده مسابقات قايقرانی در چه تاریخی برگزار خواهد شد. برای مسابقات خیلی تمرین کرده بودم و آماده حضور در رقابت‌ها شدم، خیلی از برنامه ریزی‌ها و کار‌هایی که داشتم برای امسال بود و امید داشتیم که به مسابقات می‌رویم که تعویق زمان مسابقات المپیک از این بابت ناراحت کننده بود، ولی سعی می‌کنم از این موقعیت  برای پیشرفت خود استفاده کنم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار