سهرابیان: بازگشایی اردو‌ها در وضعیت کنونی ریسک است

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: تا زمانی که وضعیت سفید اعلام نگردد، اردو‌های تیم ملی برگزار نخواهد شد.

/////سهرابیان: بازگشایی اردو‌ها در وضعیت کنونی ریسک استعلیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چگونگی برگزاری اردو‌های تیم ملی قایقرانی اظهار کرد: برخی از قایقرانان که برای تمرین به آب دسترسی دارند، تمرینات خود را به صورت انفرادی پیگیری می کنند. هنوز برای بازگشایی اردو‌ها تصمیم گیری نهایی صورت نگرفته و خوابگاه‌ ها برای پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل است.

او افزود: دریاچه آزادی بر روی قایقرانان تیم ملی جهت تمرین انفرادی بازگشایی شده است و ملی پوشانی که محل سکونتشان در تهران است برای تمرین به دریاچه آزادی می‌آیند.

سهرابیان گفت: مقرر شد تا اواخر خرداد ماه چنانچه وضعیت سفید اعلام شود، اوایل تیرماه  اردو‌های تیم ملی قایقرانی برگزار گردد، در غیر این صورت اردو‌ها برگزار نخواهد شد، زیرا سلامتی ورزشکاران برا‌ی ما مهم‌تر است.

رئیس فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: با بازگشایی اردو‌ها، خوابگاه‌ها و رستوران فدراسیون نیز باید بازگشایی شود در حالی که شیوع ویروس کرونا همه گیر است ، به دلیل قرار گرفتن ملی پوشان در خوابگاه کنار هم فاصله گذاری رعایت نمی‌شود و امکان شیوع ویروس کرونا افزایش می‌یابد، بازگشایی اردو‌ها در چنین وضعیتی ریسک است.

سهرابیان گفت: چون رشته قایقرانی از جمله ورزش‌هایی است که تماس رو در رو و فیزیکی با ورزشکاری وجود ندارد، قایقرانان به راحتی می‌توانند تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال کنند. قایقرانان در دریاچه آزادی تمرینات خود را به صورت جداگانه انجام می‌دهند و هر کدام در لاین مشخص و قایقی جداگانه و با وسایل شخصی خود و رعایت اصول بهداشتی تمرین می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار