تلاش‌ بی وقفه ملی پوشان قایقرانی برای رسیدن به اوج آمادگی

مربی تیم ملی کانو کانادایی گفت: قایقرانان تیم ملی کانو کانادایی خود را برای رقابت ها‌ی بین المللی آماده می‌کنند.

ایمان پور عزیز مربی تیم ملی کانو کانادایی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بعد از تعطیلی اردو‌های تیم ملی تمام اعضای تیم ملی آب‌های آرام به محل سکونت خود بازگشتند و تمرینات خود را در خانه پیگیری کردند.

او با اشاره به نحوه تمرینات ملی پوشان در تعطیلی اردو‌ها افزود: برخی افراد دستگاه ارگومتر داشتند و توانستند تمرینات تخصصی خود را انجام بدهند. عده‌ای از ورزشکاران هم که محل سکونت آن‌ها در بوشهر و مازندران نزدیک به دریا بود تمرینات قایقرانی خود را در طول تعطیلی اردو‌ها انجام دادند. علاوه بر این قایقرانان تمرینات بدنسازی و هوازی را نیز هر روز در برنامه ورزشی خود داشتند.

مربی تیم ملی کانو کانادایی ادامه داد: از طریق فضای مجازی پیگیر تمرینات قایقرانان بودم و برنامه تمرینی به آن‌ها ارائه می‌کردم. قایقرانان توانستند تقریبا آمادگی خود را حفظ کنند.

پور عزیزگفت: به احتمال زیاد اردو‌های تیم ملی آب‌های آرام اواخر خرداد ماه برگزار شود. در سال ۲۰۲۰ مسابقات زیادی پیش رو داشتیم، از جمله مسابقات آسیایی، کاپ و کسب سهمیه المپیک، مسابقات قهرمانی جهانی زیر ۲۳ سال و قهرمانی جهانی رشته‌های المپیکی که همه این رقابت‌ها لغو شدند و قرار است در سال ۲۰۲۱ برگزار گردد.

او افزود: اولین و نزدیک‌ترین رقابت پیش روی تیم ملی آب‌های آرام مسابقات قهرمانی جهانی است که قرار است از ۲ مهر تا ششم همان ماه در مجارستان برگزار شود. قرار است مسابقات آسیایی کسب سهمیه المپیک اسفندماه امسال در تایلند برگزار شود.

مربی تیم ملی کانوکانادایی با اشاره به کیفیت عملکرد ملی پوشان در تعطیلی اردو‌ها و تعویق زمان مسابقات گفت:، چون ملی پوشان ۱۵ روز قبل از لغو رقابت‌ها قرار بود در مسابقات حضور پیدا کنند به اوج آمادگی خود رسیده بودند. با اعلام لغو مسابقات ورزشکاران مقداری بی انگیزه شدند.

پورعزیز افزود: در اوایل تعطیلی اردو‌ها ملی پوشان مدت کوتاهی نتوانستند تمرین کنند و مقداری افت کردند. چون هیچ اطلاعی از تاریخ برگزاری مسابقات نداشتند و به طور جدی مانند قبل تمرین نمی‌کردند. اکنون با توجه به اعلام تاریخ مسابقات پیش رو قایقرانان طبق برنامه و به صورت جدی‌تر نسبت به اوایل تعطیلی ها، تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. ملی پوشان از لحاظ آمادگی جسمانی در وضعیت خوبی به سر می‌برند و خود را بر‌ای مسابقات پیش رو آماده می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار