کود گوگرد بنتونیتی خانگیران عاملی مؤثر در افزایش تولید محصولات کشاورزی

معاون امور بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران گفت: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با تولید گوگرد با خلوص بالا نقش بسزایی در تامین این محصول در بازار ایران دارد.

علی علیزاده معاون امور بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران در حاشیه بازدید از مجتمع کود گوگرد بنتونیتی پالایشگاه خانگیران سرخس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: اغلب زمین‌های کشاورزی ایران دارای خاک با PH بالا می‌باشد لذا استفاده از کود گوگرد بنتونیتی می‌تواند در اصلاح خاک و جذب مواد مؤثر بوده و به بخش کشاورزی کمک زیادی نماید.

او  افزود: بیش از سه میلیون خانوار در بخش کشاورزی در کشور مشغول به فعالیت هستند و ما به فعالان این حوزه استفاده از محصول کود گوگرد بنتونیتی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد را پیشنهاد می‌کنیم.

معاون امور بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران با اشاره به اینکه اراضی شمالی کشور اسیدی هستند و سایر مناطق کشور دارای خاک با PH بالا می‌باشد ادامه داد: این کود گوگردی در فرآیند اصلاح خاک، جذب عناصر کود و همچنین افزایش کمیت و کیفیت تولیدات بخش کشاورزی بسیار تاثیرگذار است.

علیزاده بیان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام " جهش تولید " نامگذاری شده است استفاده از این محصول با ارزش در زمین‌های کشاورزی، افزایش تولید محصولات کشاورزی و تحقق منویات رهبری را در حوزه‌های اقتصادی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام// م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.