حمایت پالایشگاه خانگیران از شرکت‌های دانش بنیان

به منظور تحقق جهش تولید، پالایشگاه خانگیران از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می کند.

سید مجید منبتی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: مرکز رشد و نوآوری این مجتمع گازی با هدف حمایت از استارتاپ‌های نوپا، ارائه ایده‌های خلاقانه و اشتغال جوانان، رونق تولیدات داخلی کشور، همکاری دو سویه صنعت گاز و شرکت‌های دانش بنیان در جهت تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی و " جهش تولید " راه اندازی شده است.

او با اشاره به "جایگاه نوآوری در راهبرد‌ها و تحقق چشم انداز در صنعت گاز " افزود: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد یک شرکت استراتژیک محور می‌باشد و ما در راستای تحقق چشم انداز سازمان در افق سال ۱۴۰۴ که سرآمدترین شرکت با تولید پایدار گاز و ثروت آفرینی با ارزش افزوده می‌باشد حرکت می‌کنیم.

مدیرعامل پالایشگاه گاز خانگیران سرخس با اشاره به اینکه واژگان اقتصاد مقاومتی و شرکت‌های دانش بنیان از دهه ۸۰ به شکل راهبردی در سخنرانی‌های مقام معظم رهبری مطرح شده است ادامه داد: در اسناد بالادستی باید از منویات ایشان استفاده و در تدوین چشم انداز ۲۰ ساله کشور و اقتصاد مقاومتی از ظرفیت‌های داخل کشور استفاده نماییم.

منبتی بیان کرد: صنعت عظیم گاز برای تحقق آرمان‌ها و پیشبرد برنامه ها، به همکاری شرکت‌های دانش بنیان نیازمند است و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به استفاده از ظرفیت‌های علمی کشور اشاره گردیده است.

او تصریح کرد: مهمترین ظرفیت امید بخش کشور نیروی انسانی است و اگر بخواهیم در انجام فعالیت‌ها و ماموریت‌های سازمان موفق باشیم باید از ظرفیت علمی و پژوهشی کشور استفاده نمائیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تاکید کرد: به همین منظور این شرکت با ایجاد مرکز رشد و نوآوری در شهرستان مرزی سرخس تلاش می‌کند بستر‌های لازم را آماده سازی کرده و جوانان خلاق و کارآفرین با ارائه ایده‌های نو و جدید را مورد حمایت قراردهد و ضمن ایجاد اشتغال در این خطه مرزی، گامی در جهت تحقق بیانات مقام معظم رهبری برداریم.


منبتی در ادامه ماموریت پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد را سهیم شدن در توسعه و رفاه جامعه با تولید انرژی پاک عنوان و اظهار کرد: مدیران سازمان به استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان اعتماد بالایی دارند و همکاری دو سویه پالایشگاه گاز خانگیران سرخس و شرکت‌های دانش بنیان در جهت تحقق شعار (جهش تولید) می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار