بهشت: دوری از فوتبال برای ما دشوار است

بازیکن تیم شهرداری سیرجان گفت: دوری از فوتبال برای ما دشوار است و امیدوارم رقابت‌های فصل آینده در تاریخ خودش برگزار شود.

بهشت: دوری از فوتبال برای ما دشوار است

شبنم بهشت بازیکن تیم شهرداری سیرجان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت: شرایط استان ما از لحاظ شیوع ویروس کرونا قرمز نیست، اما اکنون اجازه تمرین در ورزشگاه‌ها را نداریم. درخانه یا اطراف خانه مان تمرین می‌کنیم. بعید می‌دانم ادامه رقابت‌های سال ۹۸ برگزار شود، چون حفظ آمادگی بازیکنان دشوار است. دوری از فوتبال برای ما سخت است و امیدوارم مسابقات فصل آینده در زمان خودش یعنی شهریور ماه برگزار شود.

او تصریح کرد: تیم شهرداری سیرجان مدیریت خوبی داشت بااینکه چهار بازی از فصل ۹۸ باقی مانده است، اما مبلغ قرارداد‌های ما را به طور کامل پرداخت کرده اند. لیگ امسال به خاطر مشکلی که بین داوران باتجربه و فدراسیون به وجود آمد کیفیت خوبی نداشت. داوران و کمک داوران جدید حتی در بازی‌های حساس هم قضاوت می‌کردند و این روی کیفیت بازی و حتی نتیجه بازی تاثیر می‌گذاشت. سال گذشته باحضور داوران باتجربه کیفیت خوبی داشت.

بهشت افزود: بسیاری از بازیکنان خوب ما دوست دارند در خارج از کشور بازی کنند یا مانند گلنوش خسروی لژیونر شوند. اگر فدراسیون تلاشش را برای ارتقای لیگ انجام دهد، طوری که تیم‌های خوبی در مسابقات حضور پیدا کنند، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. ما فقط چند تیم خوب مثل شهرداری بم، سیرجان و به تازگی وچان سنندج در لیگ مان داریم. یکسری بازیکنان به خاطر مبلغ قرارداد‌ها و سطح رقابت‌ها به لیگ‌های خارجی می‌روند. ما نیاز داریم که بیشتر رسانه‌ای شویم.

بازیکن تیم شهرداری سیرجان در ادامه گفت: امکانات برای بانوان مانند آقایان نیست. تیم شهرداری سیرجان در زمین چمن مصنوعی تمرین می‌کند و این باعث بروز زانو درد و کمر درد در ما می‌شود. من از خانواده، پدر و مادرم و مربیانم و همچنین مدیریت باشگاه سیرجان که باوجود چهار بازی باقی مانده از لیگ بانوان قرارداد بازیکنان را به طور کامل پرداخت کرده اند تشکر می کنم.


بیشتر بخوانید: پرداختی تیم فوتبال بانوان ملوان در ایام قرنطینه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار