اجرای بیش از ۵۰ درصد مسیر دسترسی جلوخان آرامگاه فردوسی به کهن‌دژ

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: اجرای مسیر دسترسی جلوخان آرامگاه فردوسی به کهن‌دژ با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: به منظور ساماندهی منطقه تاریخی توس و آرامگاه فردوسی طی دو سال گذشته اقدامات زیادی انجام شده است از جمله ساماندهی جلوخان آرامگاه فردوسی که فاز سوم آن روز‌های پایانی سال گذشته آماده بهره برداری شد.

او افزود: پس از ساماندهی جلوخان آرامگاه فردوسی طرح ایجاد مسیر دسترسی به بافت تاریخی کهن دژ از جلوخان آرامگاه فردوسی در دستور کار قرارگرفت که عملیات اجرایی آن پنجشنبه گذشته ۲۹ خرداد ماه آغاز شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: این مسیر به طول ۸۰۰ متر و عرض ۶ متر با هزینه‌ای حدود پنج میلیارد تومان اجرا می‌شود که به دلیل واقع شدن در منطقه تاریخی بیش از ۵۰ درصد آن بدون استفاده از ماشین آلات و به صورت دستی اجرا خواهد شد.

کاظمی بیان کرد: زمانبندی در نظرگرفته برای اجرای پروژه در قرارداد پیمانکار پنج ماه است، اما به دنبال آن هستیم که آن را زودتر از زمان مشخص به بهره برداری برسانیم.
 
انتهای پیام//ی.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.