استقرار روحانیان در روستا‌ها مستمر باشد

امام جمعه شاهرود گفت: استقرار روحانیان در روستا‌ها یک طرح مهم سازمان تبلیغات اسلامی است که باید استمرار یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در همایش گام دوم تبلیغ استان سمنان که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حضور روحانیان مستقر در روستا‌ها و شهر‌ها می‌تواند تحولات خوبی ایجاد کند، اما گویا قرار است در کار‌های آنان تغییراتی ایجاد شود و در هر حال امید داریم این طرح از بین نرود.

او با تأکید بر اینکه نباید به موضوعات فرهنگی تک بعدی نگاه کرد، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی ۲۱ مأموریت دارد که در بعضی از آن‌ها موفق بوده، اما انجام برخی از مأموریت‌ها هنوز نیازمند کار بیشتر است.

حجت الاسلام عباس امینی در این نشست، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان مردمی کردن تبلیغ را یکی از سیاست‌های جدید سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد وبیان کرد: برای ایجاد تحول در جامعه باید چند گام محکم و اساسی برداشت که یکی از آن‌ها تغییر نگاه به شیوه‌های تبلیغ است.

امام جمعه شاهرود ابراز داشت: باید پذیرفت که شرایط جامعه امروز با گذشته فرق دارد و برای دست یابی به نتیجه خوب باید نگاه خود را تغییر دهیم.

او در پایان اضافه کرد: مردمی کردن تبلیغ به معنای ورود مردم به همه حوزه‌های تبلیغی است تا به این ترتیب توسعه فرهنگ دینی را با استفاده از ظرفیت‌های مردمی مانند شبکه تبلیغی مردم محور، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی را شاهد باشیم.

دراین آیین از ۷۲ تن از فعالان فرهنگی و تبلیغی استان قدردانی شد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.