اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال از درآمد شهرداری منطقه سه همدان در حوزه حمل و نقل و ترافیک

مدیر شهرداری منطقه سه همدان از اختصاص۲۸۰ میلیارد ریال از درآمد شهرداری منطقه سه این شهر در حوزه حمل و نقل و ترافیک خبرداد.

اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال از درآمد شهرداری منطقه سه همدان در حوزه حمل و نقل و ترافیکمحمد رضا فیضی منش، مدیر شهرداری منطقه سه همدان در گفت و گو  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛با اشاره به اینکه ۲۸۰ میلیارد ریال از درآمد شهرداری منطقه سه شهرداری در حوزه حمل و نقل و ترافیک هزینه می‌شود، افزود: به منظور اجرای طرح‌ها در سطح منطقه در سال ۹۹ بودجه‌ای بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال مقرر شده که از منابع داخلی شهرداری تأمین خواهد شد.

فیضی منش با بیان اینکه در حوزه کالبدی و شهرسازی مجموعاً هزینه‌ای بالغ بر ۵۷ میلیارد و پانصد میلیون ریال مقرر شده است اظهار داشت: رنگ آمیزی جداول، طراحی و نقاشی دیواره‌ها، احداث و بازسازی میدان شهید همدانی، ساماندهی میدان عاشورا، بلوار سردار شهید همدانی، ساخت  و ساماندهی جاده ملایر تا سه راه سد اکباتان از قبیل اقداماتی که در این حوزه پیش بینی شده است.

مدیر شهرداری منطقه سه در ادامه ساماندهی معابر شهرک شهید مدنی، کوی قاسم آباد و حسن آباد، طرحی، اجرا و نصب مبلمان شهری، مطالعات پیوست نگاری فرهنگی و اجتماعی و همچنین طرح مطالعاتی شناسنامه دار کردن تجهیزات پارک‌ها را از دیگر وظایف شهرداری در حوزه کالبدی و شهرسازی دانست.

فیض منش ساخت پارک ۶۰هزار متری گلستان که فاز اول آن با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، احداث پارک دانش در بلوار دانشگاه آزاد با ۸ میلیارد ریال، مکانیزه کردن آبیاری بلوار حضرت امام فاز ۲ با ۷ میلیارد ریال و احداث پارک کوی رضوان با اعتبار ۳ میلیارد ریال را از اقدامات مهم شهرداری منطقه ۳ در حوزه محیط زیست اعلام کرد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.