مسئول شبکه شاد:

محتوای آموزش ترکیبی برای سال تحصیلی آینده در نظر گرفته شده است

الحسینی گفت: به دنبال شیوع کرونا و با توجه به شرایط موجود برای سال تحصیلی جدید آموزش ترکیبی در دستور کار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن الحسینی مشاور وزیر و مسئول شبکه شاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال ۹۱-۸۲ مجوزی از شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر وجود سه نوع آموزش حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری صادر شد، بیان کرد: با این مصوبه ظهور آموزش از راه دور در کشور را شاهد بودیم.

او ادامه داد: شرایط خاص پیش آمده برای نظام آموزشی کشور به دنبال شیوع کرونا موجب شد تا راه حلی تدارک دیده شود که تعلیم و تربیت تعطیل نشود؛ بنابراین به سمت ایجاد شبکه شاد گام برداشتیم.

الحسینی با اشاره به اینکه این اقدام در میان کشور‌های منطقه کار خوبی بود و امتیازی برای نظام آموزشی ما محسوب می‌شد، گفت: اکنون زمان استقرار و گسترش شبکه شاد است.

مسئول شبکه شاد بیان کرد: امیدواریم سال تحصیلی جدید را به گونه‌ای آغاز کنیم که مشکلی بابت راهبری شبکه شاد وجود نداشته باشد، البته حتما آنچه در شبکه مجازی اتفاق می‌افتد در کلاس‌های حضوری اتفاق نمی‌افتد، اما قصد داریم به درصد بالایی از تعاملات در شبکه مجازی برسیم.


بیشتر بخوانید


الحسینی با بیان اینکه باچالش‌هایی از قبیل دسترسی نداشتن برخی دانش آموزان به شبکه شاد مواجه هستیم، اظهار کرد: با توجه به این شرایط آموزش ترکیبی در دستور کار سال تحصیلی جدید خواهد بود و بسته های آموزشی، برنامه‌های تلویزیونی و شبکه مجازی در کنار هم فعال خواهند بود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا خانواده‌ها و دانش آموزان بدون هیچ گونه نگرانی آموزش را دنبال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام. بنازم به این معلمین ایرانی که بدون های و هوی و فقط برای رضای خدا، پرچم جمهوری اسلامی ایران عزیز را در رتبه اول عدالت آموزشی دختران و پسران جهان،یعنی مهم ترین شان زندگی انسانی بالا بردند.خدا را شکر که اولین چراغ روشن جهش تولید را، در عرصه "فرهنگ" کشور می بینیم.
آخرین اخبار