معرفی خودرو/

فیس‌لیفت کوپرا آتکا مدل ۲۰۲۱ + فیلم

یک هفته پیش سئات نسخهٔ فیس‌لیفت شده کراس‌اوور آتکا را معرفی کرد و حالا نسخه پرفورمنس کوپرای آن‌هم معرفی شده است.

فیس‌لیفت کوپرا آتکا مدل ۲۰۲۱ + فیلمبه گزارش خبرنگار نبض بازارگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یک هفته پیش سئات نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ کراس‌اوور آتکا را معرفی کرد و حالا نسخهٔ پرفورمنس کوپرای آن‌هم معرفی شده است. جای تعجب نیست که کوپرا آتکا مدل ۲۰۲۱ همهٔ ویژگی‌های طراحی جدید را از نسخهٔ معمولی گرفته و برخی ویژگی‌های خاص خود را هم به آن اضافه کرده است. تغییرات ظاهری این کراس‌اوور اسپرت جدید شامل بازطراحی چراغ‌های جلو با طرحی مشابه محصولات جدیدتر سئات مثل لئون و تاراکو، جلوپنجرهٔ جدید کوپرا با الهام از کراس‌اوور فورمنتور، سپر جلوی تهاجمی‌تر با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، چراغ‌های LED عقب و رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی با تریم مسی می‌شود.


کوپرا آتکا مدل ۲۰۲۱ در داخل هم از صفحه آمپر دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی، ارتقاء سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با رابط کاربری جدید و نمایشگر بزرگ‌تر ۹.۲ اینچی و غربیلک فرمان چرمی جدید برخوردار شده است. علاوه بر این، ارائهٔ تریم‌های کوپرا، و گزینه‌های جدید متریال و تودوزی هم بخشی از به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای این کراس‌اوور اسپرت اسپانیایی هستند.

فیس‌لیفت کوپرا آتکا مدل ۲۰۲۱ + فیلم

زیر کاپوت کوپرا آتکا، اما همچنان همان پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو قرار گرفته که به‌صورت استاندارد به یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه و سامانهٔ چهارچرخ محرک متصل شده است. خروجی این موتور هم تغییری نکرده و مثل قبل ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

فیس‌لیفت کوپرا آتکا مدل ۲۰۲۱ + فیلم

بااین‌حال، کوپرا با تنظیم دقیق‌تر سیستم چهارچرخ محرک به‌منظور به حداکثر رساندن چسبندگی و پرفورمنس، شتاب صفرتاصد آتکا را بهبود داده و حالا خودرو ظرف ۴.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد که ۰.۳ ثانیه بهتر از قبل است. حداکثر سرعت آتکا، اما تغییری نداشته و همچنان ۲۴۷ کیلومتر بر ساعت است.

فیس‌لیفت کوپرا آتکا مدل ۲۰۲۱ + فیلم

در آتکای جدید مثل قبل لانچ کنترل و سیستم کنترل شاسی تطبیقی به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند، اما کالیبراسیون فرمان و پاسخ پدال گاز بروز شده تا چابکی خودرو به حداکثر رسیده و واکنش آن به دستورات راننده بهبود پیدا کند. همچنین ترمز‌های ۱۸ اینچی برمبوی خنک شونده هم به‌عنوان یک آپشن قابل سفارش هستند.

فیس‌لیفت کوپرا آتکا مدل ۲۰۲۱ + فیلم

در بخش ایمنی نیز کوپرا آتکا مدل ۲۰۲۱ از سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفتهٔ جدیدی شامل کروز کنترل تطبیقی پیش‌بینی کننده، دستیار خروج، دستیار جلو با ترمز پیش از تصادف و دستیار مسافرت برخوردار شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بررسی خودرو ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار