مهلت کرونایی پرداخت قبض آب در استان بوشهر پایان یافت

مهلت سه ماهه تعویق پرداخت قبض آب در استان بوشهر به سبب بیماری کرونا پایان یافت و شرکت آب و فاضلاب از مردم خواسته صورتحسابشان را پرداخت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شیوع گسترده بیماری کرونا از ابتدای اسفند پارسال، بسیاری از کسب و کار‌ها را با مشکلات جدی رو به رو کرد و بر همین اساس مقرر شد مهلت سه ماهه‌ای برای پرداخت قبض‌های آب و برق برای مردم در نظر گرفته شود.

اکنون مهلت سه ماهه تعویق پرداخت قبض آب به سبب بیماری کرونا پایان یافته و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از مشترکان خواسته است صورتحسابشان را پرداخت کنند تا میزان بدهی آنان افزایش نیابد.

عبدالحمید حمزه‌پور گفت: با شیوع کرونا، میزان بدهی آب مصرفی در بخش‌های خانگی و تجاری استان بوشهر افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

او ادامه داد: پرداخت به‌موقع قبوض آب، از یک سو به استمرار خدمات رسانی مطلوب و اجرای طرح‌های آبرسانی کمک می‌کند و از سوی دیگر از انباشته شدن بدهی‌ آب مصرفی مشترکان جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: این شرکت از بودجه دولتی بهره‌مند نیست و متکی به پرداخت آب بهای مصرفی مشترکان است.

حمزه پور همچنین با اشاره به افزایش مصرف آب در تابستان، بیان کرد: بدون شک در فصل گرما مصرف آب افزایش می‌یابد و هم استانی‌ها هرچه قدر در مصرف آب صرفه جویی کنند می‌توان با اطمینان بیشتری فصل گرم امسال را مانند سال پیش به خوبی پشت سر گذاشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.