نصب تجهیزات سایت همراه اول در خوزستان با هدف بهبود ارتباطات سیار

توسعه و ارتقای ارتباطات سیار در خوزستان با نصب و راه اندازی تجهیزات ۲۱ سایت همراه اول و خدمت به مشترکان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی شبکه همراه اول، نصب تجهیزات فنی بر روی سایت های پرسرعت شهری و جاده ای- روستایی در دستورکار قرار گرفت.

او هدف از این اقدام را جلب رضایت مشترکان و برخورداری آنها از خدمات پرسرعت، ارتقا، توسعه و بهبود شبکه ارتباطی سیار عنوان کرد و افزود: نصب و راه اندازی ۲۱ سایت همراه اول با همت و تلاش کارشناسان فنی و متخصص حوزه معاونت سیار انجام شد.

فلاح زاده اظهار داشت: در این مرحله از پروژه، توسعه فاز ۸ سایت‌های همراه اول شهری و جاده ای- روستایی در شهرستان‌های اهواز، دزفول، باغملک، شوش، رامهرمز، آبادان، خرمشهر، ایذه، اندیمشک، هفتگل، اندیکا و حمیدیه تجهیزات فنی با تکنولوژی ۲G و ۳G و ۴G بر روی ۲۱ سایت پرترافیک همراه اول استان طبق زمان بندی و در موعد مقرر نصب شد و به بهره برداری رسید.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان، تجهیز و ارتقاء تکنولوژی در این سایت‌ها به منظور توسعه و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول در این مناطق و بهره مندی مشترکان از اینترنت با سرعت بالا انجام شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.