جزئیات اعلام قیمت لوازم خانگی در سامانه ۱۲۴

معاون بازرسی سازمان صمت فارس گفت: برای نظارت بیشتر بر قیمت لوازم خانگی از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاعات در دسترس مصرف کنندگان استان قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صداقت معاون بازرسی سازمان صمت فارس بیان کرد: در حال حاضر ۳۲ شرکت تولید کننده لوازم خانگی در کشور مشخصات و قیمت جدید تولیدات خود را در  سامانه ۱۲۴ ثبت کرده و در دسترس مصرف کنندگان گذاشته اند.

او، بیان کرد: بر این اساس فروشندگان اجازه‌ فروش لوازم خانگی با قیمتی بالاتر از قیمت ثبت شده در این سامانه را ندارند و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی می شود.

معاون بازرسی سازمان صمت فارس تصریح کرد: بر اساس مصوبه‌ شورای حمایت تولید کنندگان تلویزیون مجوز افزایش قیمت ۲۰ درصدی و تولید کنندگان یخچال، یخچال فریزر، فریزر، اجاق گاز و ماشین لباسشویی هم اجازه افزایش ۲۵ درصدی نسبت به قیمت‌های بهمن ماه پارسال را دارند و هم قیمت‌های ثبت شده در سامانه ۱۲۴ نیز بر اساس همین میزان افزایش می یابند.

او، ادامه داد: قیمت محصولات تولیدی کارخانه‌هایی که قیمت‌های خود را در این سامانه وارد نکرده اند همان قیمت بهمن ماه پارسال است و اگر تولید کننده‌ای در این زمینه تخلف داشته باشد با او برخورد قانونی می شود.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار