بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۷۷)؛

از دانلود نرم افزار گالری عکس تا برنامه قطب‌نما برای اندروید

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۷۷)، بهترین نرم‌افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود بهترین برنامه‌ها

دانلود QuickPic 8.0 – برترین گالری عکس برای مشاهده سریع تصاویر اندروید

برنامه QuickPic در حال حاضر برترین گالری برای دستگاه‌های اندرویدی است که به صورت رایگان وارد فروشگاه‌های موبایلی شده و به میزان بسیار زیادی توسط کاربران دانلود شده است. این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزار‌های گالری از حجم پایینی برخوردار است و کاربر می‌تواند بدون نگرانی از پر شدن حافظه دستگاه خود از این نرم افزار استفاده کنند. این نرم افزار به کاربر امکان دسترسی سریع به تصاویر، ویرایش نام و دسته بندی تصاویر در قالب اسلاید را به کاربران خواهد داد. این نرم افزار تاکنون بیش از ۱۰ یلیون بار دانلود شده است و امتیاز ۳.۵ از ۵ ر در فروشگاه گوگل پلی دارد.

 

دانلود QuickPic 7.9.1 – برترین گالری عکس برای مشاهده سریع تصاویر اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Neshan 8.5.1 – مسیریاب سخنگوی ایرانی نشان

ممکن است افراد در بسیاری از مواقع به مکان‌هایی بر خورند که هیچ آشنایی با آنجا نداشته و قادر به یافتن مسیر خود نباشد؛ اما چند سالی است که بازار مسیریاب‌ها حسابی بین کاربران داغ شده و افراد زیادی برای یافتن مسیر درست خود از این نرم افزارها استفاده می‌‌کنند. علاوه بر نمونه‌های خارجی مسیریاب‌ها، چند وقتی است که شرکت‌های داخلی نیز وارد این حوزه شده‌اند و توانسته‌اند به موفقیت بسیار خوبی در این حوزه دست پیدا کنند. یکی از مسیریاب‌های داخلی، نقشه نشان است که به واسطه قابلیت‌‎های مختلف خود توانسته به محبوبیت بسیار خوبی در بین کاربران دست پیدا کنند.

دانلود Neshan 8.5.1 – مسیریاب سخنگوی ایرانی
 
دانلود دانلودمنیجر 8.5 ADM یرای اندروید - برنرین دانلودمنیجر اندروید
 
زمان انتظار برای دانلود یک نرم افزار از اینترنت یکی از طاقت فرساترین کارهاست ، بدین منظور همه به دنبال راه حلی برای این موضوع میگردند، برخی سرعت اینترنت خود را بالا میبرند و برخی از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده میکنند تا سرعت دانلود را هم افزایش دهد. یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود برای گوشی های هوشمند اندرویدی Advanced Download Manager است.

دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Alarm Clock Xtreme & Timer 6.12.0 – برنامه آلارم پر امکانات اندروید

برنامه ریزی در دنیای امروز یکی از مهمترین فاکتور‌های موفقیت است. تلاش بدون برنامه ریزی و بدون هدف قطعا سودی نخواهد داشت. یکی از ابزار‌های برنامه ریزی همین گوشی‌های هوشمندی هستند که تقریبا در دست تمام افراد یکی از آن‌ها دیده می‌شود.

نرم افزار Alarm Clock Xtreme & Timer یکی از قدرتمندترین نرم‌افزار‌های برنامه ریزی و ثبت ساعت زنگ و هشدار است. با استفاده از این نرم افزار دیگر نگران فراموش کردن امور و اهداف مهم خود نباشید، چرا که این گوشی اهدافتان را در ساعت مخصوص خود به شما یادآوری خواهد کرد و هرگز کارهایتان فراموش نخواهد شد.

دانلود Early Bird Alarm Clock Pro 6.0.1 – برنامه آلارم  پر کاربرد اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Docs To Go – Free Office Suite Full 4.00 – آفیس قدرتمند اندروید

برنامه Docs To Go یک نرم‌افزار ساده و کلاسیک است که برای اجرای فایل‌های آفیس ساخته شده است. با داشتن این نرم‌افزار کاربران دیگر نیازی نیست که از باز نشدن فایل‌های آفیس در دستگاه اندرویدی خود نگران باشند.

این نرم افزار در محیطی بسیار ساده فایل‌های اکسل، ورد، پاور پوینت و پی دی اف افراد را اجرا کرده و به آن‌ها اجازه می‌دهد این فایل‌ها و پوشه‌ها  را همیشه با خود داشته باشید.

با استفاد از این نرم‌افزار کاربران می‌توانند فایل‌هایی را با فرمت‌های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن‌ها را ویرایش کنند.

دانلود Docs To Go – Free Office Suite Full 4.00 – آفیس قدرتمند اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Jono Pro 2.1.3 – آیکون پک زیبا و خاص جونو

سیستم عامل اندروید به کاربران خود امکانات شخصی‌سازی بسیار زیادی را داده است، به نوعی که کاربران می‌توانند حتی لانچر گوشی خود را نیز تغییر دهند و بر اساس سلیقه خود رابط کاربری این سیستم عامل را عوض کنند. شما می‌توانید آیکون‌های گوشی خود را نیز تغییر دهید.

یکی از نرم افزارهایی که می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد، نرم افزار Jono Pro است. شما با نصب این برنامه می‌توانید به راحتی آیکون‌های دستگاه خود را تعویض کنید. شما در این برنامه به بیش از چهارده هزار آیکون زیبای با کیفیت دسترسی دارید.

دانلود Simplit – Icon Pack 1.3.5 – آیکون پک زیبا مخصوص اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود English Grammar & Phonetics 7.4.4 – تمرین گرامر و تلفظ انگلیسی

یادگیری زبان یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر انسانی در دنیای امروزی باید انجام دهد. می‌توان گفت این توانایی دیگر یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی یک انسان است. امروز برای شما یک برنامه آماده کرده‌ایم که می‌تواند در صحبت‌ کردن به زبان انگلیسی به شما کمک کند.

یکی از بهترین برنامه‌های ساخته شده در این زمینه English Grammar & Phonetics است که می‌تواند به شما در یادگیری هر چه بهتر توانایی صحبت کردن کمک کند.


دانلود English Grammar & Phonetics 7.4.4 – تمرین گرامر و تلفظ انگلیسی
دانلود Google Sheets 1.20.202.03 – برنامه گوگل برای فایل‌های اکسل

نرم‌افزار Google Sheets برنامه رسمی شرکت گوگل است که برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس منتشر شده و به وسیله آن می‌توانید فایل‌هایی همانند فایل‌های اکسل را در گوشی خود ایجاد و آنها را ویرایش کنید.

با این نرم افزار می‌توانید فایلی را با گوشی خود بسازید و با کامپیوتر ادامه آن را ویرایش کنید و به آن فایل دسترسی داشته باشید.

دانلود  Google Sheets؛ برنامه رسمی گوگل برای اجرای فایل اکسل در گوشی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Twitch 9.2.0 – اپلیکیشن شبکه اجتماعی توئيچ

برنامه توئیچ اپلیکیشنی اختصاصی برای ایجاد ارتباطات بین علاقه‌مندان دنیای بازی است. بازیکنان و گیمرها از طریق این برنامه می‌توانند به صورت همزمان بازی کنند و با یکدیگر صحبت کنند و یا به تماشای ویدیو‌های زنده بازیکنان نگاه کنند.
این برنامه همچنین امکان ایجاد تماس‌های صوتی، ارسال پیام صوتی و ارسال پیام متنی را می‌دهد.  مخاطبین این برنامه می‌توانند نام بازی‌های خود را در هنگام انجام برای دیگران به نمایش بگذارند تا در صورت لزوم افراد دیگر نیز به آن‌ها بپیوندند. کاربران همچنین امکان ایجاد گروه‌های بازی را دارند تا یک تیم در کنار هم بتوانند تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام دهند.

دانلود Twitch 9.0.0 – اپلیکیشن شبکه اجتماعی توئيچ

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Compass 54 PRO 2.2 – برنامه قطب‌نما و جی‌پی‌اس بی‌نظیر

برنامه Compass 54 (All-in-One GPS, Weather, Map, Camera) Pro یک قطب‌نما و جی‌پی‌اس برای سیستم‌عامل اندروید است. این نرم‌افزار توسط NAV توسعه یافته و اکنون در سایت ما منتشر شده است. این نرم‌افزار دارای دو قسمت گوناگون، اما ادغام شده با یکدیگر است. این بخش‌ها به کاربران اجازه می‌دهد مراحل مسیر‌یابی را به راحتی و به صورت کامل انجام دهند.

شما با استفاده از این برنامه می‌توانید مختصات خود را بر اساس طول و عرض جغرافیایی پیدا کنید و اگر نیاز بود آن را به وسیله پیام کوتاه و یا دیگر راه‌های ارتباطی با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار