سه مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در یزد راه اندازی می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با راه اندازی سه مرکز عرضه محصولات کشاورزی در یزد موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: کارگروه تنظیم بازار استان به منظور کاهش قیمت میوه و محصولات کشاورزی در بازار با راه اندازی حداقل سه مرکز عرضه محصولات کشاورزی در یزد موافقت کرد.

او افزود: در این نشست مقرر شد سازمان تعاونی روستایی پس از مکان یابی مناسب در نقاط مختلف شهرستان یزد با همکاری شهرداری این مراکز را راه اندازی می‌نماید.

علمدار یزدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بر اساس ابلاغیه کارگروه تنظیم بازار کشور قیمت هر کیلو گرم تخم مرغ برای مصرف کننده ۱۱ هزار تومان تعیین شده است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان گفت: با توجه به اعلام وجود ۱۵ هزار حلقه لاستیک کامیونی در سامانه مربوطه، ظرف مدت ۴۸ ساعت با اعلام صنف فروشندگان لاستیک و با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل امر عرضه لاستیک‌های حواله‌ای با قیمت مصوب اقدام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اظهار داشت: همچنین توزیع ۴۵ هزار بسته کاغذ در قالب تنظیم بازار استان در بین مراکز آموزشی و فرهنگی و عمومی صورت می‌گیرد، همچنین تعیین قیمت خدمات صنف تصویر برداران و فیلم برداران را از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار