خادمیاران رضوی خدمات رسانی به زائران بارگاه منور رضوی در پایانه های مسافربری ریلی، هوایی و جاده ای مشهد را آغاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام سید احمد هاشمی مسئول کانون توسعه فرهنگ زائر و زیارت معاونت خدمات زایران و مجاوران آستان قدس رضوی در مراسم آغاز به کار مجدد خادمیاران رضوی در ایستگاه راه آهن مشهد گفت: طی دو سال گذشته خادمیاران رضوی با هدف خدمت به زائران رضوی در ایستگاه راه آهن، پایانه امام رضا (ع) و فرودگاه مشهد مستقر شده بودند که امسال نیز همزمان با دهه کرامت فعالیت این خادمیاران در پایانه‌های مسافری یاد شده آغاز شد.

او افزود: خادمیاران ضمن استقبال از زائران خدماتی از قبیل حمل مسافران کم توان با ویلچر، خدمات ترجمه و راهنمای سفر به زائران بارگاه منور رضوی را ارائه می‌دهند.

مسئول کانون توسعه فرهنگ زائر و زیارت معاونت خدمات زایران و مجاوران آستان قدس رضوی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته آغاز این طرح همزمان با دهه کرامت و سفر زائران به مناسبت ولادت امام رضا (ع) به مشهد بوده است و حدود ۱۵۰ نفر به صورت افتخاری در شیفت‌های مختلف در ایام معمولی و با افزایش نفرات بیشتر در روز‌های پر مسافر به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در دوره جدید همه فعالیت‌ها و اهدا بسته‌های هدیه مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد و هر ویلچر مجهز به تجهیزات ضدعفونی خواهد بود و تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش توسط خادمان رعایت می‌شود.

جواد معراجی فرمسئول روابط عمومی اداره کل راه آهن خراسان رضوی گفت: امروز با استقبال از مسافران قطار‌های مسافربری به صورت رسمی طرح خدمات رسانی خادمیاران در راه آهن مشهد آغاز شد.

او افزود: خدمت رسانی خادمیاران رضوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به مدت نامحدود در ایستگاه راه آهن مشهد ادامه خواهد داشت.
 
منبع:ایرنا
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۵ تير ۱۳۹۹
یا امام رئوف دلم تنگ شده جان خواهرت بطلب