واحد‌های صنعتی نیازمند همکاری دولت هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در نتیجه شیوع کرونا و توقف مقطعی فعالیت ،بسیاری از واحد‌های صنعتی به شدت متضرر شده و نیازمند یاری دولت برای دریافت تسهیلات هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی روز پنجشنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضویگفت: برخی واحد‌های صنعتی استان به دلیل ضرر ناشی از کرونا نیازمند سرمایه در گردش برای رفع بدهی‌ها و جلوگیری از تعطیلی می‌باشند، زیرا این واحد‌ها در زمره رسته‌های مصوب مشمول دریافت تسهیلات کرونا قرار نگرفتند.

او افزود: به دلیل شرایط ناشی از کرونا، برخی تولیدکنندگان در تامین هزینه‌های جاری خود دچار مشکل شده و بدهی آن‌ها به شرکت‌های خدماتی، سازمان تامین اجتماعی، اداره امور مالیاتی و بانک‌ها افزایش یافته است.

معاون استاندار خراسان رضوی از قوانین دست و پاگیر دستگاه‌های اجرایی انتقاد  و ادامه داد: برخی از طرح‌های بزرگ اقتصادی استان به دلیل قوانین و مقررات مربوط به دستگاه‌های اجرایی مانند تامین اجتماعی، شهرداری، محیط زیست و امثال آن به صورت نیمه تمام باقی مانده است.

رسولیان بیان کرد: همچنین مدتی است که درصدد ایجاد پنج شهرک صنفی در اطراف مشهد هستیم که به دلیل تعدد بیش از حد قوانین و دستورالعمل‌های دست و پاگیر هنوز این شهرک‌ها به طور کامل در جریان فعالیت قرار نگرفته‌اند.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار