توزیع ۹۵ سری جهیزیه در مناطق کم برخوردار مشهد

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان رضوی گفت: تعدادی جهیزیه‌ در دهه کرامت با حفظ کرامت نوعروسان و منزلت خانواده آنان، در منازل نوعروسان تحویل داده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امین بهنام  دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان خراسان رضوی گفت: تعداد ۹۵ سری جهیزیه ویژه نوعروسان کم‌برخوردار مشهدی همزمان با دهه کرامت توزیع می شود.

او افزود: در اجرای این طرح، زوجین با همکاری کانون‎های خادمیاری محلی به مدیریت امور مجاورین معرفی و پس از بررسی شاخصه‎های لازم از طریق خوداظهاری و تحقیقات محلی، انتخاب می‌شوند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان خراسان رضوی ادامه داد: این جهیزیه به زوجین جوانی تعلق می‌گیرد که برای تهیه جهیزیه به دشواری افتاده‌اند.

بهنام بیان کرد: هر سری جهیزیه شامل ۶ قلم کالای ایرانی از جمله یک دستگاه یخچال فریزر، یک تخته فرش ۹ متری، یک دستگاه اجاق گاز، دو سرویس ظروف است که ارزش هر سری ۷۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او تصریح کرد: به منظور حمایت از تولید داخلی تمام اقلام جهیزیه‌ها از کالا‌های ایرانی تهیه شده تا ضمن تأمین وسایل مورد نیاز برای آغاز یک زندگی، از تولید ملی و تولیدکننده ایرانی نیز حمایت شود.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.