اهدای ۱۰۰سری جهیزیه به همت کمیته امداد تربت جام به نوعروسان

رئیس کمیته امداد تربت جام گفت: به ۱۰۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد جهیزیه اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شیرمحمد شاکربرآبادی در حاشیه مراسم اهدای ۱۰۰سری جهیزیه به زوج‌های جوان تربت جامی که با مسئولان محلی برگزار شد، گفت: کمیته امداد با مشارکت خیرین اقدام به تامین جهیزیه زوج‌های نیازمند می‌کند.

او ارزش کلی جهیزیه‌های اهدایی را ۷۰۰ میلیون تومان برآورد و افزود: ۱۰۰ سری جهیزیه شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و فرش به ارزش هر سری ۷ میلیون تومان بود که به زوج‌های نیازمند و حت حمایت این اداره اهدا شد.


رئیس کمیته امداد تربت جام ادامه داد: تمام جهیزیه‌ها از کالا‌های ایرانی است که باهدف حمایت از تولید ملی و ترویج ازدواج آسان برای این زوج‌های جوان تهیه شده است.

شاکربرآبادی بیان کرد: کمیته امداد با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن و درک صحیح شرایط موجود، ویژه برنامه‌هایی را برای جوانان با محوریت سبک زندگی اسلامی تدارک دیده است که یکی از آنها، ترغیب و سوق دادن جوانان در شرف ازدواج به سمت مراسم ازدواج آسان است.

او  با تأکید بر اولویت قرار دادن آسان سازی ازدواج، تصریح  کرد: حجم مشکلات اقتصادی و فقر در  تربت جام بالاست و یکی از بهترین کار‌های خیر این است که مشکلات تشکیل خانواده رفع شود.

رئیس کمیته امداد تربت جام تاکید کرد: با همراهی و کمک نیکوکاران سری دوم کمک هزینه جهیزیه در دهه کرامت به زوج‌های جوان نیازمند اهدا می‌شود.

انتهای پیام//س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.