سرپرست فرمانداری ویژه دزفول:

صدا و سیمای مرکز خوزستان نقش مهمی در تحقق شعار بسیج رسانه دارد

فرهمندپور گفت: از صدا و سیمای مرکز خوزستان انتظار می‌رود در تحقق شعار بسیج رسانه‌ای در کنار اصحاب رسانه و مردم دزفول باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: نشست هم اندیشی در خصوص مقابله با بیماری کرونا با محوریت نقش رسانه استانی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

او افزود: بدون شک رسانه در بحران شیوع بیماری کرونا ویروس نقش بسیار تاثیرگذاری دارد و رسانه‌ها همیشه می‌توانند جزو مؤثرترین ابزار‌ها در کنترل بحران‌ها باشند.

فرهمندپور اظهار داشت: با توجه به اینکه رسانه‌ها می‌توانند اتفاق شگفتی‌سازی در این روز‌ها رقم بزنند، از صدا و سیمای مرکز خوزستان انتظار می‌رود در تحقق شعار بسیج رسانه‌ای و خروج از وضعیت بحران و تزریق آرامش و امید در کنار اصحاب رسانه و مردم دزفول باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: در جلسه با اصحاب رسانه و خبرنگاران، ضمن تاکید به تشکیل بسیج رسانه، از آن‌ها خواسته شد علاوه بر بیان انتقادات خود، به بیان اقدامات مثبت و انجام رسالتشان بپردازند و معتقدم که رسانه‌ها می‌توانند اتفاق شگفتی‌سازی در این روز‌ها رقم بزنند.

سرپرست فرمانداری دزفول با بیان اینکه در دسترس‌ترین رسانه برای مردم رسانه ملی است، ادامه داد: همان‌طور که از رسانه‌های شهرستان خواسته شد تا روحیه امید و امیدواری را به جامعه تزریق کنند، ما هم تلاش می‌کنیم در دهه پرخیر و برکت کرامت با کمک رسانه‌ها و صداوسیمای استان از دغدغه‌های مردم در روز‌های کرونای بکاهیم و همچنین به دنبال راهی برای تزریق و ایجاد آرامش و امید به مردم باشیم.

به گفته فرهمندپور، سید احمد آوایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی امام جمعه مسلم رحیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان در نشست هم اندیشی در خصوص مقابله با بیماری کرونا با محوریت نقش رسانه استانی حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.