۷۶ رسانه به پویش خبرنگاران همدل در خوزستان پیوستند

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان رزمایش کمک مؤمنانه را جلوه‌ای از همدلی و همراهی مردم دانست و گفت: تاکنون ۷۶ رسانه به پویش خبرنگاران همدل در استان پیوستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سروان پاسدار سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در خصوص فعالیت رسانه‌ای صورت گرفته در بحران کرونا گفت: رزمایش کمک مؤمنانه جلوه‌ای از همدلی و همراهی مردم است و خبرنگاران خوزستانی در این زمینه با ایجاد پویش خبرنگاران همدل به یاری هموطنان خود رفتند و تاکنون ۷۶ رسانه به این حرکت فرهنگی و رسانه‌ای پیوستند.

او افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه خوزستان همواره در تمام شرایط چه در دوران ۸ سال دفاع مقدس که قلم و دوربین‌شان همسو با لوله‌های تفنگ بود و چه در هنگام حوادث غیرمترقبه و بحران‌های استان همچون سیل ویرانگر اخیر و در حال حاضر هم در زمان شیوع ویروس کرونا در خط مقدم قرار دارند و همواره در راه اطلاع‌رسانی صحیح به مردم ایثار و فداکاری می‌کنند.

بهمئی اظهار داشت: خبرنگاران، دچار عشق به قلمی که جوهر آن از جنس خون شهدا ا‌ست و لنز دوربینی که چشم بینای آن‌ها برای به تصویر کشیدن تلخ و شیرینی‌های حال و هوای کرونایی این روز‌های مردم استان خوزستان است، شده‌اند و رسالت‌شان را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانده‌اند.

مسئول سازمان بسیج رسانه در خوزستان تصریح کرد: خبرنگاران بی‌ترس از اینکه سایه سنگین ویروس کرونا آن‌ها را هم گرفتار کنند، لحظه به لحظه تلاش‌های پزشکان، پرستاران و تمامی کسانی را که در شکست کرونا خستگی‌ناپذیر، فداکاری می‌کنند، ثبت کردند.

او در پایان با تقدیر از مشارکت و فعالیت گسترده همه رسانه‌ها به دلیل انتشار جهادگونه اخبار و فعالیت‌های مختلف استان در بحران کرونا، اذعان داشت: اصحاب رسانه در عین اینکه با القای امید از بحران‌آفرینی این بیماری در جامعه جلوگیری کردند مانع بی‌تفاوتی مردم به کرونا نیز بودند و تمام این امور با وجود هجمه رسانه‌های معاند صورت گرفت که جای تقدیر دارد و البته امیدواریم بتوانیم در فرصتی مناسب از زحمات این عزیزان تجلیل کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.