توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان دزفول

دبیر قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه مقام معظم رهبری در دزفول از توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی اهدایی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر ظاهرطحان دبیر قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه مقام معظم رهبری در دزفول گفت: امروز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه، در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، کاروان بسته‌های معیشتی وارد این شهرستان شد و توزیع مواد غذایی و خوراکی بین نیازمندان آغاز گردید.

او به شناسایی نیازمندان و افراد کم درآمد با تلاش گروه‌های جهادی و نیکوکاران اشاره کرد و اظهار داشت: توزیع یک هزار بسته معیشتی شامل؛ روغن، برنج، ماکارونی، حبوبات، قند، شکر و رب گوجه فرنگی به ارزش ریالی هر بسته بین ۲ تا ۳ میلیون ریال در مناطق محروم و حاشیه‌ای توزیع شد.

ظاهرطحان با اشاره به اینکه در مرحله نخست این رزمایش، بسته‌های معیشتی با کمک خیران و نیکوکاران تامین و از سوی سپاه بین نیازمندان و مرحله دوم با کمک مقام معظم رهبری تهیه و توزیع شد، تصریح کرد: مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) و مرحله چهارم عید سعید فطر انجام می‌شود.

او بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت تجمع در مساجد و حسینیه ها، کمک‌های مردمی به صورت مواد غذایی خشکه بین نیازمندان توزیع می‌شوند.

سید عزت اله پژوهیده خادم ستاد اربعین مواکب دزفول گفت: با همت نیکوکاران، آشپزخانه ستاد اربعین زیر نظر امام جمعه این شهرستان، در محل مصلای امام علی (ع) دایر شده و کار را برای افرادی که قصد پخت و توزیع غذای گرم دارند آسان کرده است.

او با بیان اینکه پخت غذای گرم از سوی ستاد اربعین دزفول از نیمه شعبان آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت، ادامه داد: خادمان امام حسین (ع) هر روز بطور متوسط ۴۰۰ پرس غذا که اقلام آن با همکاری نیکوکاران تهیه شده پخت و بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار