آیا تمام فیلم ها مناسب اکران آنلاین است؟/ تازه ترین اخبار از «عاشقی در هانوی»

قربان محمد پور درباره بازگشایی سینماها و «عاشقی در هانوی» صحبت کرد.

قربان محمدپور نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما درباره بازگشایی سینما‌ها و یا وقفه بیشتر در انجام این کار در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: بالاخره کل دنیا با این ویروس کنار آمده است و فعالیت‌های مختلف آغاز شده در نتیجه در ایران سینما‌ها باید بازگشایی می‌شدند، امیدوارم سینما هم هرچه زودتر به شرایط قبلی خودش برگردد و مردم از آن استقبال کنند و فیلم‌ها هم به فروش خوبی برسند.

او افزود: در مقوله آنلاین هم اگر فقط از این بخش بهره ببریم درست نیست، چون برخی فیلم‌ها مناسب اکران آنلاین نیستند و باید روی پرده سینما دیده شوند. این نوع نمایش بیشتر برای فیلم‌هایی است که فرصت اکران عمومی نداشتند و یا اگر اکران هم می‌شدند به فروش خوب نمی‌رسیدند و متضرر می‌شدند. اکران آنلاین برای فیلم‌های بِفروش هم باید پس از اکران عمومی اتفاق بیفتد.

کارگردان «سلام بمبئی» بیان کرد: البته که نوع اکران در ایران مشکلات خودش را دارد یعنی دو بعدی است وفیلم‌ها فقط در سینما و شبکه نمایش خانگی اکران و توزیع می‌شوند در صورتی که در کشوری مانند هند ده‌ها نمونه از فروش و نمایش فیلم در وی او دی تا نمایش‌های خارجی، سینما، تلویزیون، مترو، هواپیما، اتوبوس و ... وجود دارد و صاحبان آثار به سود خوبی می‌رسند و در نهایت به کلیت سینما کمک خواهد شد.

این کارگردان درباره آخرین وضعیت تولید «عاشقی در هانوی» و انتخاب بازیگران این فیلم گفت: در حال حاضر که مرز‌ها بسته است و کشور‌هایی مانند ویتنام اجازه ورود کشور‌هایی مانند چین و ایران که مبدا کرونا بودند را نمی‌دهد در نتیجه منتظر مجوز از سوی آن‌ها هستیم تا بتوانیم اواخر شهریور و اوایل مهر راهی این کشور شویم و تولید را آغاز کنیم. بازیگران ایرانی و و ویتنامی را انتخاب کرده بودیم، اما با توجه به تغییر شرایط و زمانبندی باید دید شرایط فعلی آن‌ها چگونه خواهد بود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.