تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه فساد بنیامین نتانیاهو + تصاویر

هزاران صهیونیست خشمگین در برابر محل اقامت بنیامین نتانیاهو، علیه فساد گسترده او دست به تظاهرات زدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، هزاران نفر از شهروندان رژیم صهیونیستی معترض روز شنبه ضمن حضور در برابر محل اقامتگاه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم، به فساد اقتصادی و دستگیری معترضان، تظاهرات کردند.

تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه فساد بنیامین نتانیاهو

تظاهرکنندگان با اشاره به اینکه نتانیاهو مرتکب به فساد اقتصادی شده، وی را «وزیر جنایت» خطاب کردند. معترضین صهیونیست همچنین خواستار آزادی امیر هاسکل، سرتیپ سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی شدند. وی روز جمعه در میان تظاهرکنندگان علیه فساد نتانیاهو حضور داشت.

تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه فساد بنیامین نتانیاهو 01

بنی گانتس، وزیر دفاع و رئیس حزب آبی‌وسفید و گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز شنبه خواستار آزادی فوری دستگیرشدگان شدند.

اشکنازی در توییتر نوشت که هاسکل در ابراز اعتراض خود آزاد است. اشکنازی گفت: «من از کار و موقعیت او قدردانی می‌کنم و خواهان آزادی فوری وی بدون هیچ گونه پیش‌شرطی هستم».

تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه فساد بنیامین نتانیاهو 02

در بیانیه پلیس رژیم صهیونیستی آمده: «معترضین یک جاده اصلی را مسدود کردند و در حالی که در نظم عمومی اخلال ایجاد کردند، از عبور وسایل نقلیه هم جلوگیری کردند».

گفتنی است، بنیامین نتانیاهو در پرونده‌هایی موسوم به «هزاره»، به ارتکاب فساد اقتصادی و سوء استفاده از قدرت متهم شده است. مخالفان وی معتقد بودند که اتهامات وی در دادگاه باید مانع از تشکیل مجدد کابینه از سوی او شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۵۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
وقتی شغال دم خودش را به شیر گره میزند اینگونه حماقت و یکی از یکی احمق تر بودنشان محرز میشود آن از وضع ایالت های مختلف آمریکا این هم از وضعیت خیابان های اسرائیل صهیونیستی ( هر دو در اشغالگری و نژادپرستی و آپارتاید تبعیض نژادی شهره ی عام و خاص دنیای سیاست بین الملل هستند...............به خاطر همین 2صفت بارز است که همدیگر را صد درصد حمایت و پشتیبانی میکنند...................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
هیچ خبری نیست
ولی باید مسالمت امیز باشه برن بگن مرگ بر گرانی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۱۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
ننگ و مرگ و جهنم اسفل السافلین و هزاران درد بلیات آسمانی و زمینی و امراض جسمی و روحی لاعلاج کشنده و رنج آور بر شکنجه گران و جنایتکاران فاسد و فاسق و درغگو و ظالمین ستمگران دزدان غارتگران قماربازان کلاهبرداران نزولخوران اختلاسگران شارلاتنهای شامورتی بازان حرامزاده های حرام لقمه های بی ناموس متجاوزین به حق و حقوق مردم مومنین مستضعفین فراعنه نژادپرستان تروریستهای بی عدالت بی تمدن بی حقوق بشر ناجوانمردان شیطان صفتان بی رحمان خبیثان بد ذات بد جنسهای اراذل و اوباشهای آمریکایی و منافقین کور دلان جیره خورانشون و همپیمانانشون و همراهانشون و دوستارانشون و هم صفتانشون و تایید کنندگان جرم و جنایاتشون و سکوت کنندگان بی خیالان حیوان صفتانشون در سر تا سر جهان باد . آمین یا رب العالمین . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
" Sarbaze ,, Fadaeye ,, Rahbaram
۰۵:۱۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
سلام . جای تعجب داره ، یکی نیست به این صهیونیست‌های احمق و فاسد و اشغالگر بگه ؛ الان همه‌ی شماها که در اون سرزمین اشغال شده فلسطین جای گرفتین به نوعی همدست و هم ‌پیاله‌ی همون بنیامین نتانیاهو ( نخست وزیر ) جنایتکار و کودک‌کش هستین ، دیگه چرا اومدید داخل خیابون اعتراضات به راه انداختین ؟ یجورایی همه‌تون از یک قماش هستید . این مدلشو دیگه ندیده بودیم که اشغالگران و جنایتکاران بر علیه رئیس‌شون تجمع اعتراضی به راه بندازن .
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۲:۵۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
سنت الهی:الله :
از همان جایی شمارا میزنم که پیشتر بندگان من را می زدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
شنارو خوب تمرین کنید خیلی وقت ندارینا ازماگفتن بود بعد تودریا خفه شدید نگی نگفتین افتاد اسرائیل وآمریکا درحال فروپاشی ونابودیند وعده خداحق است وشدنی صددرصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
اینها تندروهای متعصب صهیونیستی هستند که وجودشان بسی خطرناکتر از نتانیاهوست و نتانیاهو برای کسب آراء آنها برای بقای خود دست به هر جنایتی می زند.
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۰۲:۰۹ ۰۸ تير ۱۳۹۹
خیلی دوست دارم بدونم کردم اسراییل چجوری زندگی میکنند
شهر هاشون چه امکاناتی دارن و چیا ساختن

آخه یجایی خوندم که اسراییل تکنولوژی های پیشرفته ای داره مخصوصا در زمینه کشاورزی و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
به سلامتی اون ار امریکا اینم از اسرائیل یکی به من بگه این غرب زده ها کجان بدجور بوی دماغ سوخته میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۰ ۰۸ تير ۱۳۹۹
غربگدایان خفه خون گرفتن و آخرهای عمرسیاسیشون نزدیک است خداروشکر هرچی هم فتنه میکنند به خودشان برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۰۸ تير ۱۳۹۹
ما هم باید برای فساد مسولینمون تظاهرات گسترده بکنیم
United States of America
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۸ تير ۱۳۹۹
عجب دیکتاتورهایی هستند که اجازه میدن مردمشون تظاهرات کنن
آخرین اخبار