مشارکت ۱۰ آموزگار ابتدایی بهبهان برای تدریس علوم در شبکه شاد

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از مشارکت ۱۰ آموزگار ابتدایی شهرستان برای تدریس درس علوم پایه سوم ابتدایی جهت انتشار در شبکه شاد خبر داد.

 رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: معلمان مقطع ابتدایی این شهرستان برای تدریس علوم جهت انتشار در شبکه شاد مشارکت داشتند و باتوجه به اینکه شرایط ادامه یا پایان ویروس کرونا در کشور مشخص نیست، امر آموزش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید دستخوش تغییراتی همراه خواهد بود.

او با اشاره به اینکه احتمالا آموزش دانش آموزان در مهر ۹۹ در ۲ بخش حضوری و غیر حضوری صورت بپذیرد، افزود: بر این اساس امر آموزش و پرورش دانش آموزان به صورت ترکیبی شامل آموزش در کلاس‌های درس در مدارس و محتوی آموزشی در فضای مجازی و شبکه شاد اجرا می‌شود.

عبدی پور بیان داشت: فرهنگیان شهرستان در آموزش فضای مجازی مشارکت فعال داشتند که با پیگیری و تلاش حوزه معاونت آموزش ابتدایی بهبهان، تدریس درس علوم پایه سوم ابتدایی جهت انتشار در شبکه آموزشی شاد برای معلمان دوره ابتدایی سراسر کشور انجام شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان با تقدیر از زحمات معلمان شرکت کننده در این برنامه آموزشی، گفت: آموزگاران پایه سوم ابتدایی سیاوش احمدی، جمیله مروت، اعظم قاسمیه، فاطمه ماجدی، اعظم موالات، رویا صادقی، صدیقه مسکنتی، صدیقه صمیمی، مریم راه خدا پور و اعظم جنت شعار در این فعالیت آموزشی شرکت کردند.

این مقام مسئول گفت: تصویر برداری از تدریس مجازی درس علوم پایه سوم ابتدایی طی یک روز کامل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با میزبانی شایسته دبستان آزاده صورت پذیرفت، همچنین برنامه ریزی منظم و هدفمند در راستای اجرای بهینه پروژه مهر می‌تواند راه گشای مشکلات آموزشی و پرورشی مدارس در سال جدید باشد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.