ایهود باراک: نتانیاهو همانند قاتل فلوید پای خود را بر گردن کنست گذاشته است

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی بار دیگر بنیامین نتانیاهو را متهم به اعمال فشار بر پارلمان این رژیم در جهت مقاصد خود کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، ایهود باراک، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد بنیامین نتانیاهو همانند افسر سفیدپوست آمریکایی که بر گردن جورج فلوید فشار آورد، پای خود را بر گلوی کنست قرار داده است.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در مصاحبه‌ای با یک رسانه صهیونیستی، نتانیاهو را مقصر درگیر شدنش در پرونده رسوایی جفری اپستین، قاچاقچی جنسی کودکان، معرفی کرد. باراک در خصوص یکی از قربانیان اقدامات اپستین گفت من نه تنها هیچگاه این زن را ندیده ام بلکه در مستند ارائه شده از سوی نتفلیکس نیز نامی از من برده نشده است.

باراک که اتهام رسوایی اخلاقی او در خصوص یکی از قربانیان پرونده اپستین مطرح است، گفت همانطور که این مستند نشان داد این زن در سال ۲۰۰۲ به استرالیا نقل مکان کرد. در آن سال من هنوز با اپستین ملاقات نکرده بودم؛ بنابراین چنین چیزی غیرممکن است.

باراک سپس این پرسش را مطرح کرد که چرا هر کسی که مخالف نتانیاهو است شهرت و آبرویش در معرض خدشه دار شدن قرار می‌گیرد. او در ادامه با مطرح کردن موضوع هک تلفن همراه بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد به باور من نتانیاهو در این موضوع دست داشته است.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با اشاره به پرونده قطور فساد مالی نتانیاهو به دلیل ارتشا، خیانت در امانت و کلاهبرداری گفت نمی‌دانم چگونه چنین فردی می‌تواند اسرائیل را بدون تعارض منافع اداره کند.

جفری اپستین، سرمایه‌گذار آمریکایی که به قاچاق جنسی کودکان می‌پرداخت، چندی پیش در «مرکز اصلاح متروپولیتن» (بازداشتگاه دولتی آمریکا) در نیویورک در ۶۶ سالگی دست به خودکشی زد. پای بسیاری از افراد سرشناس از جمله دونالد ترامپ، ایهود باراک و پسر ملکه انگلیس به پرونده رسوایی او کشیده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار