دومین هنرواره عاشورایی کرمان، میزبان طراحان پوستر

مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان از برگزاری دومین هنرواره عاشورایی کرمان با حضور اساتید برجسته کشوری و هنرمندان گرافیک استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،پوستر سیدجوادمیرحسینی، مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان اینکه دومین هنرواره عاشورایی کرمان با حضور اساتید برجسته کشوری و هنرمندان گرافیک استان برگزار می شود، گفت: در آستانه فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، دومین هنرواره عاشورایی کرمان به همت شهرداری کرمان و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان برگزار می‌شود.

او افزود: این رویداد فرهنگی و هنری با حضور مجتبی مجلسی و حامد مغروری از اساتید برجسته کشوری با هدف بهره مندی از ظرفیت‌های واقعه کربلا در زمینه خلق آثار تجسمی در زمینه پوستر و بیرق با موضوع ایده یابی، تکنیک‌های اجرا و کامپوزیت نهایی( ترکیب کار و فرم تصویر یا خلق اثر نهایی) در زمینه حماسه عاشورا برگزار می‌شود.

میرحسینی ضمن دعوت از علاقه‌مندان به حضور  در این هنرواره عاشورایی بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این هنرواره عاشورایی، می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۱۰۰۰۳۴۱۰۰۰ ارسال کنند.

او با اشاره به اینکه کارگاه هنرواره عاشورایی طی سه روز برگزار می‌شود، تصریح کرد: از آثار برگزیده در این هنرواره بعد از داوری طی مراسمی، قدردانی و در دهه اول محرم امسال در فضای بصری شهر کرمان به نمایش در خواهند آمد.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار