خادمان امام رئوف( ع) در دیار سردار دل ها

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید استان کرمان گفت: امسال دو گروه از خادمان آستان قدس رضوی به استان کرمان سفر کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  حسن محمدی پور، دبیر جشنواره زیر سایه خورشید استان کرمان با بیان اینکه دو گروه از خادمان آستان قدس رضوی، امسال به استان کرمان سفر  می کنند، گفت: این خادمان قرار است در ۱۵ شهرستان و ۳۰ روستا حضور داشته باشند؛ اما شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز دارند از حضور کاروان خادمان رضوی محروم هستند.

او با بیان اینکه ۱۵۰ برنامه برای این ایام برنامه ریزی شده است،  بیان کرد: دیدار با ائمه جمعه، حضور در بیمارستان ها، حضور در مراکز نظامی، دیدار با کادر درمانی، حضور در زندان و مراکز اصلاح و تربیت، دیدار با گروه‌های جهادی، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، تهیه و توزیع بسته‌های ارزاق در مناطق محروم و ... از جمله برنامه‌های شاخص این ایام خواهد بود.

محمدی پور تصریح کرد: در حوزه خدمات اجتماعی نیز با کمک خیران زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شده است.

او با درخواست از ادارات و سازمان‌ها برای همکاری در این ویژه برنامه بیان کرد: بر اساس دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی آستان قدس رضوی، از خادمانی که وارد استان می‌شوند، تست کرونا گرفته می شود و مراسم پرچم گردانی را نیز نخواهیم داشت.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید استان کرمان گفت: هر ساله در استان کرمان شاهد برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید بودیم؛ اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا تغییرات اساسی در نحوه و تنوع برنامه‌ها ایجاد شده است.

او افزود: همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) جشن‌های مناسبتی دهه کرامت در فضای باز امامزاده محمد( ع) کرمان برگزار می‌شود.

 دیروز اولین گروه از خادمان آستان قدس رضوی وارد استان کرمان شدند. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار