دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی:

وظیفه بنگاه‌های اقتصادی، توانمندسازی مردم بومی است

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: توانمندسازی مردم بومی در یک منطقه، مسئولیت بنگاه اقتصادی‌ است که در همان منطقه مشغول فعالیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: بنگاه اقتصادی که در یک مکان مستقر می‌شود، نسبت به مردم همان منطقه مسئولیت دارد و باید منفعتی برایشان داشته باشد.

او افزود: احیای مسئولیت‌های اجتماعی برای بنگاه های اقتصادی منفعت زیادی دارد؛ به طوری که عامل پایداری بسیاری از آن ها احیای این مسئولیت‌ها است.

دبیرکل نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۲۲۰ معین اقتصادی در استان وجود دارد؛ این بدین معناست که افرادی به صورت داوطلبانه و بدون چشم داشتی برای مردم ایجاد اشتغال می‌کنند.

لبافی بیان کرد: در خراسان رضوی دو هزار و ۴۰۰ روستا وجود دارد که ۶۰ درصد آن‌ها نقشه راه توسعه دارد تا سرمایه‌گذار توجیه شود که در چه بخشی سرمایه‌گذاری کند.

او تصریح کرد: معین‌های اقتصادی باید ظرفیت بیشتری برای مردم نسبت به شغلشان به وجود بیاورند؛ به عنوان مثال برای یک کشاورز باید بستری فراهم شود تا بتواند همان حرفه اش را ادامه دهد.

انتهای پیام// ا. چ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.