۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۹ تیر)

در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته به طور قابل توجهی سلطه شیائومی کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته ۲۶، سه گوشی هوشمند پرطرفدار هفته دست نخورده باقی مانده‌اند. این هفته نیز سه گوشی ردمی نوت ۹ پرو، سامسونگ گلکسی A51 و ردمی نوت ۹ به ترتیب در مقام‌های اول، دوم و سوم فهرست پرطرفدارترین تلفن‌های هفته قرار دارند. این نشان دهنده علاقه زیاد کاربران به این سه گوشی است که شرکت‌های سامسونگ و شیائومی  ساخته شده‌اند.

گلکسی A71 موفق شده یک پله بالاتر آمده و در جایگاه چهارم قرار بگیرد. این در حالی است Realme C11 توانست به قدری توجه کاربران را جلب کند که سرانجام وارد فهرست هفتگی ما شد و اکنون در مقام پنجم قرار دارد.

شیائومی ردمی نوت ۸ این بار نیز مانند هفته گذشته در مقام ششم قرار دارد. این در حالی است که یک گوشی ریلمی دیگر مقام هفتم را از آن خود کرده است. این دستگاه Narzo نام دارد که در واقع نسخه اندونزیایی Realme 6s است.

هر کدام از گوشی‌های سامسونگ گلکسی M31 و A21s موفق به بالا آمدن در فهرست ما شدند و اکنون به ترتیب مقام‌های هشتم و نهم به آن‌ها رسیده است. در نهایت نیز فهرست پرطرفدارترین‌های ما با آمدن گوشی هوشمند OnePlus Nord 5G تکمیل می‌شود.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

با توجه به نام‌هایی که در فهرست این هفته مشاهده کردیم مشخص شد که چند گوشی دیگر به اندازه گذشته محبوب نیستند. همه این گوشی‌ها توسط ردمی، شرکت زیرمجموعه شیائومی، ساخته شده‌اند. این دستگاه‌ها شامل ردمی نوت 9S، ردمی نوت ۸ پرو و نسخه معمولی ردمی ۹ می‌شوند که با رفتن آن‌ها از فهرست این هفته به طور قابل توجهی سلطه شیائومی کاهش یافته است. باید دید این شرکت در هفته‌های آتی چطور عمل می‌کند.

در ادامه فهرست تصویری گوشی‌های پرطرفدار هفته را مشاهده می‌کنید:

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۹ تیر)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۹ تیر)


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۱ تير ۱۳۹۹
الان ۲ساله میخوایم گوشی بخریم با این قیمت های نجومی که هرروز بدتر میشه امکانش نیست هرروز هم وعده میدن ارزون میشه ،با ارز دولتی وارد میکنیم، تو گمرکه قرار ترخیص بشه، به خاطر کمبود گوشی در بازار قیمتش بالاس ،اما تو بازار که میری گوشی به تعداد بالا موجوده وبه نظرم حتی اگر ارز هم ارزان بشه فروشنده ها چون به قیمت بالا قبلا خریدن حاضر نیستن که به قیمت پایین تر بفروشن وضرر کنن پس تا چند سال دیگه هم این وضع ادامه داره و ماهم باید حسرت بخوریم چون قدرت خرید یه گوشی داغون رده پایین و هم نداریم قبلا اونقدر گوشی ارزون بود که هرکس سالی یه دونه عوض میکرد و هرکس گوشی اضافه داشت به دیگری که نداشت همینجوری میبخشید اما حالا چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
ما هیچ ما نگاه ما حسرت
آخرین اخبار