لغو تور‌های گردشگری در زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از لغو تور‌های گردشگری در استان زنجان به دلیل شیوع دوباره کرونا خبر داد.

میراث فرهنگیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، گفت: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با توجه به دستور استاندار زنجان، مسئولیت کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و اقامتی ستاد پیشگیری از کرونا به عهده اداره کل میراث فرهنگی زنجان است.
 
او افزود: از ابتدای تشکیل ستاد استانی مقابله با کرونا از اسفند سال ۹۸ تاکنون دو هزار و ۳۰۰ فقره بازدید از اماکن و تأسیسات گردشگری، سیاحتی و زیارتی، سالن‌های ورزشی و غیره انجام شده است و با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و به‌منظور رعایت حقوق شهروندان، گردشگران و جلوگیری از شیوع این ویروس تا اطلاع ثانوی تور‌های گردشگری در سطح استان لغو شد.

ارجمند ادامه داد: در صورت بروز هر گونه تخلف در این خصوص نسبت به برخورد جدی با متخلفان اقدام خواهد شد.
 
او گفت: رعایت نکردن پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک در مکان‌های پر تجمع می‌تواند وضعیت بیماری در این استان را تشدید کند و به این علت برگزاری تور‌های گردشگری و طبیعت گردی در زنجان لغو شد.
 
ارجمند خاطر نشان کرد: یکی از بهترین راه‌های مقابله با ویروس کرونا توجه ویژه به بهداشت فردی است و پرهیز از سفر‌های غیرضروری به زنجان و اطلاع از اینکه بیماری در چه مناطقی شیوع یافته است نیز اهمیت دارد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.