روایتی متفاوت از خودگذشتگی مادر را در نمایشی عروسکی ببینید

علیرضا آقایی کارگردان تئاتر عروسکی از جدیدترین آثار نمایشی خود برای کودکان و نوجوانان با موضوع اجتماعی گذشت و مهربانی مادر خبر داد.

نمایشی درباره گذشت و مهربانی مادرعلیرضا آقایی کارگردان تئاتر عروسکی و آثار نمایشی کودک و نوجوان درخصوص جدیدترین اثر خود در گفت و گو با خبرنگار  حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نمایش «درخشنگ» را در سال ۹۸ به اجرا بردیم، بیماری کرونا سبب ناقص شدن تمام نمایش‌ها شد و حال که پروسه اجرا‌ها آغاز شده قصد داریم در نیمه دوم سال و در مهر ماه نمایشی عروسکی را به اجرا ببریم. ایده اولیه این نمایش درباره خانواده و مادر است و تلاش داریم تا موضوع اجتماعی  مهربانی و از خودگذشتگی مادر را در این نمایش برای کودکان و نوجوانان به نمایش بگذاریم.

وی افزود: قرار است نمایش «درخشنگ» در بخش کودک و نوجوان جشنواره تئاتر مقاومت اجرا شود. حدود ۴۰ روز نمایش «درخشنگ» در مرکز تولید تئاتر تهران به اجرا رفت و قرار بر اجرای این نمایش در استان ایلام و سپس در استان‌های دیگر کشور بود و از طرفی برنامه‌ای برای تبادل آثار نمایشی و اجرای آثار در استان‌های مختلف داشتیم که به دلیل شیوع بیماری امکان آن فراهم نشد اما زمانی که شرایط عادی شود این اجراها را ادامه خواهیم داد.

این کارگردان تئاتر با اشاره به برنامه‌های گروه شاپرک گفت: یک نمایشنامه خوانی به صورت مجازی برای کودکان آماده کرده ایم. بعد از نمایش‌های رادیو تئاتر «پیراهن جدید آقای شب» و «شازده کوچولو» با استقبال خوبی از سوی کودکان مواجه شد، نمایش رادیویی دیگری را آماده کرده ایم و تلاش ما این است که تا پایان تابستان آن را اجرا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار