مشکل اقتصادی کشور نبود رویکرد انقلابی و مدیریت جهادی است

نماینده مردم تربت‌حیدریه گفت: مشکلات کشور قابل حل است و انقلاب در چهل سال قبل برکات زیادی در حوزه اقتصادی داشته است، اما نبود مدیریت جهادی مشکل کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن زنگنه نماینده تربت‌حیدریه، زاوه و مه ولات در جمع مردم شهر کدکن گفت: متاسفانه در چهل سال قبل انقلاب برکات زیادی داشته، اما در حوزه اقتصادی، نظام اقتصادی در دست یک جریان مشخصی بوده و تاکنون ادامه داشته است و این تفکر اقتصادی نه غربی یک نوع تفکر اقتصادی است که نمی‌تواند بین ایران و ترکیه فرق بگذارد و می‌گوید همان شیوه ا ی را که آن‌ها عمل می‌کنند، ما هم باید همان را ادامه دهیم.

او افزود: این تفکر نتوانست درک کند که ما انقلابمان بر پایه اسلام است و همه دنیای غرب با  اسلام مشکل دارند.

نماینده مجلس ادامه داد: چرا مرغ گران شد، چون خوراک مرغ را وارد می‌کنیم و نرفتیم فکر کنیم که خودمان خودکفا شویم بعد که می‌خواهیم مساله را حل کنیم دنبال این هستیم که آن را به همان تفکر قبلی و غلط به سرانجام برسانند.

زنگنه با بیان اینکه مشکلات قابل حل است تاکید کرد: در بحث زعفران توانستیم در عرض یک ماه قیمت را از شش میلیون به ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان برسانیم، کاری جهادی با جهاد کشاورزی، فروشنده، بورس، صادر کننده داشتیم و نتیجه مشخص شد.

او افزود: متاسفانه فساد هم در این کشور مانع می‌شود هر چند درصد شان کم است، اما همین هاباعث بروز مشکلات می‌شوند.
 
نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات ادامه داد: هر جا مدیر جهادی داشتیم که دنبال کار مردم بوده مشکل حل شده است.

زنگنه بیان کرد: زعفران را تعاونی روستایی خریداری کرده و در انبار ذخیره شده، چه هدفی در پشت این کار است که سه ماه مانده به فصل برداشت در سال زراعی جدید می‌گویند زعفران در دنیا ارزان شده است، تحقیق کردیم میانگین ۱۱۰۰ دلار، شما این را در دلار ضرب کنید می‌شود قیمت را به ۱۶ میلیون تومان و ۲۶ هزار نفر را سازماندهی کرد.

او تصریح کرد: حسینیه‌ها را تجهیز شدند برای پاک کردن گل زعفران، مسائل کشور به همین سادگی می‌شود حل شود، ما همین برنامه را برای آلو و آلوچه داریم تا مستقیم کشاورز به هند و پاکستان بفرستد.
 
انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار