معرفی رسمی Realme C11 با پردازنده Helio G35

شرکت ریلمی گوشی جدید خود، C11 را با پردازنده Helio G35، دوربین دوگانه پشتی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به صورت رسمی معرفی کرد.

معرفی رسمی Realme C11 با پردازنده Helio G35به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ریلمی به تازگی یک گوشی به صرفه از لحاظ اقتصادی به نام C11 را معرفی کرد. این گوشی با پردازنده مرکزی Helio G35 تولید شده است. این پردازنده همان تراشه‌ای است که روی Redmi 9C به کار گرفته شده است که ساعاتی قبل از C11 معرفی شده است.


بیشتر بخوانید


ریلمی C11 با سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری Realme UI کار می‌کند. از لحاظ حافظه، این گوشی دارای حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی است. C11 همچنین یک اسلات مخصوص کارت حافظه microSD دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه دستگاه را افزایش دهند.

معرفی رسمی Realme C11 با پردازنده Helio G35

این گوشی هوشمند نمایشگری ۶.۵ اینچی دارد و رزولوشن آن به کیفیت +HD می‌رسد. بالای این نمایشگر یک ناچ قطره‌ای شکل وجود دارد که دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی داخل آن قرار گرفته است. پشت این دستگاه هوشمند یک طراحی هنری هندسی دارد که برای گوشی‌های هوشمند ریلمی، یک نوع طراحی جدید محسوب می‌شود و همچنین این پنل دارای بافتی است که به نگه داشتن گوشی در دست کمک می‌کند. این گوشی همچنین در پشت خود دارای دوربین دوگانه با لنزهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسل است که از هوش مصنوعی برخوردار است.

معرفی رسمی Realme C11 با پردازنده Helio G35

ریلمی C11 هیچ حسگر اثر انگشتی برای احراز هویت بومتریک ندارد و در عوض، دارای سیستم باز شدن قفل صفحه نمایش با تشخیص چهره است. وظیفه قدرت رسانی به دستگاه توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انجام می‌پذیرد. این باتری از شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند و با استفاده از پورت microUSB و شارژر ۱۰ واتی شارژ می‌شود. شرکت ریلمی ادعا کرده است که این گوشی می‌تواند تا ۴۰ روز در حالت استندبای، ۱۲.۱ ساعت در حالت گیمینگ، ۲۱.۶ ساعت در حالت تماشای فیلم و ۳۱.۹ ساعت در حالت تماس تلفنی شارژ نگه دارد.

معرفی رسمی Realme C11 با پردازنده Helio G35

ریلمی C11 در دو رنگ سبز نعنایی و خاکستری عرضه می‌شود و قیمت آن به ۱۰۰ دلار می‌رسد. این قیمت ثابت می‌کند که C11 یک رقیب جدی برای ردمی 9C است. ردمی 9C یک دوربین بیشتر و حسگر اثر انگشت بیشتر دارد. C11 قرار است از هفتم ژولیه در بازار عرضه شود و کاربران در روز‌های ابتدایی فروش این گوشی می‌توانند هندزفری‌های بی‌سیم ریلمی را به صورت رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار