محکومیت ۴ میلیاردی متهمان پرونده قاچاق پوشاک

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از محکومیت ۴ میلیاردی متهمان پرونده قاچاق پوشاک در استان خبر داد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در حومه شهر شیراز توسط مامورین انتظامی شناسایی ومتوقف شد.

او با اشاره به کشف مقادیر زیادی کفش و پوشاک خارجی از این کامیون، افزود: با توجه به اینکه بار مکشوفه بدون هر گونه اسناد و مدارک گمرکی بود، محموله توقیف و جهت بررسی‌های بیشتر پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

مبشری ادامه داد: طی تحقیقات انجام شده در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی استان، ۴ نفر بعنوان مالک محموله شناسایی و در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد که بار مکشوفه قاچاق بوده و از مبدا گناوه به سمت شیراز حمل می‌شده که توسط مامورین توقیف شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از محرز شدن تخلف متهمان پرونده خبر داد اضافه کرد: نهایتا شعبه رسیدگی کننده، ۴ متهم پرونده را به ضبط محموله مکشوفه به نفع دولت و جریمه نقدی به میزان ۴ میلیارد ریال محکوم کرد.

مبشری گفت: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت ها و گزارش های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگری گزارش های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.