آتش سوزی تریلر حامل پرس کاه بر روی پل دولت آباد نیشابور

بر اثر آتش سوزی تریلر پرس کاه بر روی پل دولت آباد به مدت ۴ ساعت جاده نیشابور به فیروزه مسدود شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مهدی حسینی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری نیشابور گفت: صبح امروز آتش سوزی یک تریلر حامل پرس کاه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله دو تیم از آتش نشانان ایستگاه‌های دو و یک به محل اعزام شدند.
 
او افزود: با رسیدن اولین تیم عملیاتی، درخواست تانکر پشتیبانی آب و لودر یا بیل مکانیکی داده شد و همزمان آتش نشانان از دو جهت به آتش حمله کرده و آن را مهار کردند.
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی نیشابور ادامه داد: موقعیت قرار گرفتن تریلر بر روی پل هوایی و عدم امکان مانور لودر و یا بیل مکانیکی با توجه به جدول‌های وسط جاده گرفته شده بود و امکان تخلیه بار تریلر وجود نداشت لذا با هماهنگی راننده یک کامیون کشنده در محل حاظر شد و با کمک جرثقیل اداره راه و ترابری، تریلر از کانون حریق جدا شد سپس بیل مکانیکی اقدام به جابجایی پرس‌های نیم سوخته کرده و در پایان با رسیدن گریدر اداره راه و ترابری کف جاده به طور کامل تمیز و با جابجایی کفی تریلر جاده بازگشایی شد.
 
حسینی با اشاره به اینکه بر اثر این آتش سوزی بار تریلر به طور کامل از بین رفت، کفی تریلر و کشنده آن نیز در آتش سوخت و آسیب دید، بیان کرد: علت این آتش سوزی نیز توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.
 
او تصریح کرد: رانندگان توجه داشته باشند برای پیشگیری از بروز آتش سوزی در بار‌های با قابلیت اشتعال بالا حتما روی بار را با چادر برزنتی بپوشانند تا از رسیدن جرقه و شعله احتمالی به آن جلوگیری شود.
 
 
انتهای پیام//ر.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.