۵۰ کیلومتر راه روستایی استان اردبیل آماده آسفالت است

سرپرست معاونت راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ۵۰ کیلومتر راه روستایی استان اردبیل در قالب طرح ملی ابرار آماده آسفالت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شعبانعلی خاوری، سرپرست معاونت راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید از روند اجرائی این طرح ملی در شهرستان‌های نیر، خلخال و کوثر گفت: در قالب «طرح ملی ابرار» بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ۱۶ روستا در شهرستان‌های اردبیل، گرمی، بیله سوار، مشگین شهر، خلخال و کوثر اجرا شده است.

او با بیان اینکه سهم استان اردبیل از طرح ملی ابرار ۹۰ کیلومتر است اقدامات انجام یافته در حوزه معاونت راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل را بسیار خوب ارزیابی کرد.

سرپرست معاونت راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کمبود زمان فصل کاری در استان اردبیل را یادآور شد و اظهارامیدواری کرد: با تلاش شبانه روزی راهداران خستگی ناپذیر دیار سبلان شاهد انجام عملیات آسفالت، بهسازی و شن ریزی راه‌های روستایی استان اردبیل باشیم.

خاوری از پشتیبانی و حمایت همه جانبه معاونت راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای اجرای طرح راه‌های روستایی استان اردبیل خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۵ تير ۱۳۹۹
بعد از 16 سال دوندگی فقط 1 کیلومتر از راه روستای لنج آباد آسفالت شد!!
آخرین اخبار