روند صعودی کرونا در سبزوار

فرماندار ویژه سبزوار گفت: شیوع کرونا در این شهرستان از ابتدای هفته به علت رعایت نکردن پروتکل‌ها و الزامات بهداشتی روند صعودی گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد برادران فرماندار ویژه سبزوار گفت: کاهش حساسیت شهروندان نسبت به بیماری کرونا و رعایت  نکردن ملاحظات بهداشتی از سوی برخی صنوف و سایر بخش‌ها سبزوار را در وضعیت هشدار قرار داده است.

او افزود: آمار بیماران بستری و مبتلایان به کرونا در این شهرستان در  روز‌های اخیر افزایش یافته است که در صورت تداوم این وضعیت، محدودیت‌ها بیشتر می‌شود.

فرماندار سبزوار ادامه داد: در ستاد مقابله با کرونای شهرستان برای پیشگیری از گسترش این بیماری تصمیم گرفته شد مراسم تشییع و ترحیم اموات تنها با حضور بستگان درجه اول و نزدیک برگزار شود و زیارت اهل قبور در آخر هفته نیز محدود شود.

برادران بیان کرد: همچنین مقرر شد محل کسب و کار صاحبان صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی و موارد پیشگیری از شیوع کرونا را رعایت نکنند پس از اخطار پلمب شود.

بیشتر بخوانید

فرماندار سبزوار تاکید کرد: دفاتر پیشخوان، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه شهرستان سبزوار نیز ملزم به رعایت جدی مقررات بهداشتی شده‌اند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.